Összes oldalmegjelenítés

2017. április 25., kedd

Prósza

Prósza

PRÓSZA Hozzávalók : ~4 pohár kefír ~2 tojás ~150 dkg liszt ~2 mokkáskanál sütőpor ~1 csipet só
Kiolajozott vagy vajazott tepsibe öntjük az összekevert alapanyagokat (palacsinta tésztánál kicsit sűrűbb tésztát kell hogy kapjunk) a tetejét tejföllel és lekvárral pöttyözzük,majd 175 fokon kb.fél óráig sütjük.


Szóval az a helyzet, hogy ezt a sütit nem én sütöttem, hanem az idősebb unokám, Anna. Én még nem sütöttem prószát, nemigen hallottam róla, és amikor mondta, hogy prószát sütött, azt hittem, valami máléhoz hasonlatos kukoricalisztes lepényféle.
Szerintem nagyon jól sikerült, örülök neki hogy a "lányok" (unokáim) kedvet kaptak a sütéshez, és büszke vagyok rá. 😄
Anna prószája
Ma már nem megyek sehova, de mihelyt veszek kefírt, én is megsütöm, és a sajátomról is teszek fel fotót.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Megsütöttem, és kicsit pontosítom a recept arányait.
A kefír poharanként 150 grammos, tehát 600 gramm. A tepsi mérete 20x30 centis.
Sütés előtt
Ezt én sütöttem
Nagyon finom volt, a férjem kicsit meghintette porcukorral.

8 megjegyzés:

  1. Nagyszerű. Az alma és a fa esete.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Ani - illetve mindketten köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  3. Ügyes kislány, van kitől tanulnia.

    VálaszTörlés
  4. Ügyes unokád van ! Eddig még én sem sütöttem a napokban láttam Ízőrzők műsorában káposztás változatát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! Igen, van sós húsos változata is, én majd a kolbászosat akarom kipróbálni.

      Törlés
  5. Remekeltetek! Boldogság az ilyen ügyes unoka! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...