Összes oldalmegjelenítés

2017. március 7., kedd

Kedvenc képem. - JÁTÉK!

Piskótacsigás meggyes túrótorta


Ani blogján  - A parókia konyhájából játék van, mégpedig a kedvenc képünket kell ismét bemutatni, belinkelni, pár szót szólni róla.
Nekem sok kedvenc képem van, a sok elkészített tortáról, süteményről, kalácsról....
De mindig van egy "aktuális kedvenc".
Most éppen ez a piskótacsigás meggyes túrótorta a kedvencem, mert ismét el akarom készíteni.
Annakidején, még 2015. szeptemberében a menyem nagymamájának a születésnapjára készítettem, és igen nagy sikere volt. Mivel ez fagyasztott meggyből, vagy befőttből egész évben készíthető, merem ajánlani másoknak is.
A recept az eredeti bejegyzésben  ITT  található. Aki kedvet kapott hozzá, süsse meg! :)
Fázisok a készítésről
Köszönöm Aninak a játék lehetőségét! 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ezt a tortát szerettem volna elkészíteni egy kedves időm barátnőm 81. születésnapjára, március 20 - ra. Bevásároltam a hozzávalókat, előző nap pedig (19-én) reggel el akartam készíteni a tortát, hogy legyen ideje "összeérni". Már előkészítettem a hozzávalókat, amikor telefon csengett - idős barátnőm férje volt -, a felesége rosszul lett, negyed óra múlva kint volt az orvos, de sajnos csak a halál beálltát tudta megállapítani. Meg se tudtam szólalni...Éva hat éve agyvérzés következtében lebénult, beszélni se tudott, de ezer módon tudtomra adta, mennyire örül, ha meglátogattam, ha vittem valami házi süteményt.
Nem gondoltam tavaly, hogy az lesz az utolsó.....:(
Az utolsó születésnap
Ma - 2017. március 27-én kísértük utolsó útjára.
Évike, Isten nyugosztaljon!

2 megjegyzés:

  1. Szép és finom tortát választottál, de hát melyik nem az nálad :-) Belülről is nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Kedves vagy Kati, köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...