Összes oldalmegjelenítés

2017. február 18., szombat

Sorsoltam!

Kisorsoltam a nyertest!

Ezt a 4 kis terítőt ajánlottam fel 6. blogszülinapom alkalmából azoknak, akik örülnének neki.
Nem volt túl nagy a tolongás, de azért 17 név került a vázába, ahonnan a "szép kezemmel" húztam ki a nyertest.



A nyertes pedig: B Hedvig
Gratulálok neki, és megkérem, hogy  a marisz57@gmail.com címre szíveskedjen megírni a postacímét.
Köszönöm mindenkinek az érdeklődést, azt hogy látogattok, a hozzászólásokat, az online barátságot! Továbbra is várlak benneteket!
Puszi mindenkinek! :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ma, február 23-án délelőtt B Hedvig átvette a terítőket. 
Örülök, hogy örömet szereztem vele neki! :)

5 megjegyzés:

  1. Marika gyonyoruek ezek a terítok , sajnos nem tudtam rola :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabika, sajnálom, hogy nem szereztél róla tudomást! Több facebook gasztro csoportba is kiírtam...:(
      Talán majd jövőre! :)

      Törlés
  2. Jupppijééé, csodás így a szombatom ;-)
    No és megint bizonyosságot szereztem, hogy a 13 nem is rossz szám :-)
    Hédi

    VálaszTörlés
  3. Hédi, köszönöm, hogy máris jelentkeztél! Jövő hét folyamán várhatod a nyereményedet! :)

    VálaszTörlés
  4. Szólok majd, ha jött a postás ;-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...