Összes oldalmegjelenítés

2016. november 17., csütörtök

Joghurtos kakaós sütemény

Joghurtos kakaós sütemény

Hozzávalók:
250 gramm natúr joghurt
2 tojás
3 deci kristálycukor
4 deci liszt
1 deci étolaj
1 evőkanál natúr kakaópor
fél zacskó sütőpor
csipetnyi só
Tetejére:
10 deka étcsokoládé
2 deka vaj
Egy mély tálban először a nedves hozzávalókat kevertem ki, majd beleadtam az összes többi hozzávalót, és a gépi habverő legkisebb fokozatán összevegyítettem.
Egy közepes méretű tepsit olajjal kikentem, liszttel beszórtam és beleöntöttem a masszát.
Ekkorra már előmelegítettem a sütőt 170 fokra, és tűpróbáig (25-30 perc) sütöttem.
A tepsiben hagytam kihűlni.
A vajat egy kislábosban alacsony fokozaton felolvasztottam, majd belekevertem a kockákra tördelt csokoládét, és rásímítottam a sütemény tetejére. Miután kihűlt, a tepsiben metéltem ki.
Bár nem kimondottan teasütemény, nekem legjobban tea mellé "jött be".

A recept Innen származik, köszönöm szépen! :)

4 megjegyzés:

  1. Ha gyorsan vágyunk valami finomra, csokisra :) Tejhez is jó!

    VálaszTörlés
  2. Asszem' megvan a hétvégi "összedobós"-om. :-) Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...