Összes oldalmegjelenítés

2016. július 26., kedd

Fordított barackos túrótorta

fordított barackos túrótorta

Ezt a videót megnézve kaptam kedvet ennek a tortának az elkészítéséhez.  Itt a recept leírva is.
Én persze némileg módosítottam rajta. Barackszezon lévén friss gyümölccsel készítettem (bár tudom, hogy befőttel mutatósabb), és mivel magasabb tortát szerettem volna, ezért a tölteléket dupla adagból csináltam. 
Egy kiló barackot leforráztam, lehúztam a héját, felszeleteltem,és kevés cukorral, kevés vízzel kompótot főztem belőle, majd ezt lecsepegtetve használtam a tortához. A kompót levét vízzel egészítettem ki a szükséges mennyiségre. Két szem barackot félretettem a díszítéshez. 
Néhány fotó készítés közben
Ezzel a tortával köszöntöttem Anna unokámat névnapján. Tényleg gyorsan elkészíthető, és finom, köszönöm ApróSéfnek a receptet! Nekem csak annyi észrevételem van a tortával kapcsolatban, hogy  kicsit lágy lett a töltelék, legközelebb talán kevesebb tejjel főzöm a pudingot...


Egy szelet finomság

8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta és gyönyörű, illik a szépséges ünnepelthez! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, Zsuzsa! :)

      Törlés
  2. Isten éltesse a szép nagylányt! Finom tortát kapott!

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi, mennyit dolgoztál vele, nagyon szép lett - akár az ünnepelt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Habocska, köszönjük szépen! :)

      Törlés
  4. Ez csak is finom lehet! :) Isten éltesse sokáig az ünnepeltet!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...