Összes oldalmegjelenítés

2016. július 6., szerda

Diabetikus kakaós-kókuszos keksz

Diabetikus kakós-kókuszos keksz
Hozzávalók:
1/2 bögre szénhidrát csökkentett liszt
1/4 bögre kókuszreszelék
2 evőkanál natúr kakaópor
1 teáskanál sütőpor
1/2 bögre nyírfacukor por
1 tojás sárgája
2 evőkanál kókuszolaj
csipet só

A tojássárgáját a nyírfacukor porral, csipet sóval és a kókuszolajjal gépi habverővel jól kikevertem. 
A lisztet, kókuszreszeléket, kakaóport, sütőport szárazon összekevertem, majd hozzáadtam a tojásos elegyhez, és kézzel meggyúrtam a tésztát. Nehezen akart összeállni, ezért 1 evőkanál vizet is beleadtam. Fél órára folpackba csomagolva hűtőben pihentettem, majd vizes kézzel diónyi gombócokat formáztam, melyeket kerekre lapogatva sütőpapíros tepsibe raktam. Kétszáz fokra előmelegített tepsiben 10-15 perc alatt sülnek meg.
A bögre kétdecis volt, a darabszám pedig attól is függ, mekkora gombócokat formázunk. Nekem 16 darab lett.
A receptet Itt találtam, köszönet érte.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...