Összes oldalmegjelenítés

2016. május 27., péntek

Rebarbarás-epres zabpelyhes piskótatorta

Rebarbarás-epres zabpelyhes piskótatorta
Annyira egyszerű elkészíteni, meg hamar kész, meg finom...:)
Hozzávalók:
4 tojás
25 deka barna nádcukor
20 deka rétesliszt
5 deka aprószemű zabpehely
1 tk vanília aroma
6 evőkanál víz
fél zacskó sütőpor
3 szál rebarbara
10-15 deka eper
A lisztet, zabpelyhet és a sütőport szárazon összekevertem.
A tojásokat a nádcukorral habosra felvertem. Ez 5-6 percet igénybe vesz, de így is olyan keményre lehet verni, mintha szátválasztva külön felvernénk a fehérjét.Belekevertem a vizet és a vanília aromát is, majd fakanállal óvatosan beleforgattam a lisztet. 
Egy 23 centis kerek tortasütő alját kikentem kókuszzsírral, meghintettem útifűmaghéjjal, és beleöntöttem a masszát. Az előzőleg megtisztított és 2 centisre metélt rebarbakockákat rászórtam a tetejére. Mivel kevésnek találtam, epret is tettem közé. Az eper már készen volt andalúz epernek, abból vettem el 15-20 szemet. Előmelegített 180 fokos sütőbe tettem a tésztát, majd 10 perc után levettem 160 fokra, és így sütöttem tűpróbáig. Összesen kb. 40 perc alatt sült meg.
Sütés közben szépen feljött.
Az eredeti receptet  Martinellinél találtam, én egy picit módosítottam rajta.
Köszönöm a receptet Martinellinek, nagyon finom lett ez az egyszerű tortácska.
A rebarbarakockák fenn maradtak a tetején
Az eperszemek leültek az aljára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...