Összes oldalmegjelenítés

2016. május 11., szerda

Megkaptam a nyereményem


Katalin Pünkösdi játéka azt adta feladatul, hogy olyan ételeket vagy süteményeket készítsünk, aminek Pünkösdkor van hagyománya, vagy szívesen asztalra tennénk az ünnepen.
Én Pünkösdi kocka süteményemmel pályáztam, és a 8 finom recept közül nekem kedvezett a szerencse, én nyertem Katalin ajándékát:
Könyvecske a Székelyföldről
Katalin és férje írta, szerkesztette a székelyföldi túristautak nevezetességeiről ezt a könyvecskét, gyönyörű fotókkal, a nevezetes helyek történelmi és látványossági ismertetésével. Aki még nem járt Erdélyben, annak főleg ajánlható, hogy tudja, hova érdemes ellátogatni.
Nyereményem
Nyereményem még kiegészítette sok szép színes képeslappal, konyharuhával, pudinggal, teával, stb....
Köszönöm a játék lehetőségét, és az ajándékokat!


4 megjegyzés:

  1. Szia Marcsi, örülök hogy tetszett a kis ajándékcsomag, kívánok hozzá jó étvágyat és jó barangolást Erdély szép tájain :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mégegyszer köszönöm Katalin! A férjem nosztalgiázva nézte a képeket, emlékezve a szép helyekre, ahol ő már régebben járt, és felismerte a fotókon. :)

      Törlés
  2. Gratulálok Marisz, csodás csomag egy fantasztikus receptért. ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa! Én is örülök neki! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...