Összes oldalmegjelenítés

2016. május 30., hétfő

Gyermeknapra az unokáimnak

"Virágos" szendvicsek
Reggelire ilyen  "virágos"  szendvicseket készítettem a lányoknak. Vajas kenyérre szív és virág alakú linzerkiszúróval szalámi és sajt virágformákat raktam. Paradicsom és tv paprika szeletek, valamint snidligszár és kaporlevél volt még a dekoráció.
És hogy tortával is kedveskedjek, összeállítottam egy gyors, sütés nélküli túrótortát a megunhatatlan eperrel.
Sütés nélküli túrótorta eperrel
Receptet nem is írok hozzá, annyira egyszerű (és már más gyümölcsökkel fenn van a blogon).
A torta alja babapiskóta, a krém fél kiló túró elkeverve 2-3 evőkanál porcukorral, 2 deci tejszínhabbal. Kapcsos tortaformában készítjük. A krémbe, vagy közé tehetünk gyümölcsöt - én most 2 banánt karikáztam fel - a tetjét is gyümölcs fedi és áthúzzúk zselatinnal. Ilyenkor nyáridőben tehetünk zselatint a krémbe - tálalásig hűtőben tartjuk.
Így készült

8 megjegyzés:

  1. Hű, azok a virágos szendvicsek nagyon szuperek! A torta már csak ráadás, de szívesen lennék az unokád :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutatnak a szendvicsek és persze a tortád is szuper, finom lehetett! Milyen jó neked hogy közelbe vannak az unokák gyakrabban tudod őket kényeztetni!Egy héttel korábban voltak nálunk a mi unokáink akkor tudtuk köszönteni őket! Persze ahányszor jönnek az általában felér egy gyermeknapi kényeztetéssel:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! Igen, ez nagyon jó dolog, hogy csak 1 kilóméter a távolság köztünk, így könnyen meglátogathatjuk egymást. Látom a blogodon, hogy te minden találkozáskor ünnepi fogásokat készítesz. Az is nagyon jó dolog! :)

      Törlés
  3. Ezekből én is szívesen falatoznék :-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek! Én is szívesen lennék az unokád :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Orsi!
      Majdan úgy 40 év múlva a te unokáidnak is jó soruk lesz, mert a nagymamijuk remek recepteket biztosít nekik a blogján! :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...