Összes oldalmegjelenítés

2016. május 18., szerda

Epres csokoládés torta 2.

Epres csokoládés torta
Ez is pünkösdkor került asztalra - közkívánatra - a család emlékezett rá, hogy 3 évvel ezelőtt a papa(férjem) születésnapján milyen sikere volt.
Receptje fenn van a blogon. most csak a formája lett más, valamint dupla adagból készítettem a krémet, amibe egy réteg olvasztott csokoládét is tettem.
Néhány fázis a készítésről
A tortát nem otthon fogyasztottuk, a Kék Duna étterembe kellett vinni, és ez elég gondot okozott nekem, mert nagy volt a torta(legszélesebb pontján több mint 30 centi átmérőjű), nem fért rá egyetlen tálcámra se, végül úgy oldottam meg, hogy az étteremben tettem át a formából egy üveglapra, és még körberaktam félbevágott eperszemekkel.
A torta nagyon mutatós lett, csak sajnos nem sikerült jó fotót készíteni róla az éttermi körülmények között.


A citrom és az epres tortám
Ez a pünkösd nekünk most nagyon jeles ünnep volt, mert Anna unokánk konfirmációját is ünnepeltük.

Mindkét tortát a család kérésére készítettem, és mindkét torta tényleg nagyon finom volt. :)

7 megjegyzés:

  1. Csodás!
    A szentlélek kísérje a drága unokádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Olgis, nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
  2. Még hogy nem sikerült jó fotót készíteni róla? Még a gyomrom is megkordult, reggel óta csak egy turmixot ittam, erre beleszaladok a tortádba :D Boldog szülinapot kívánok a férjednek, és gratulálok Anna unokádnak - emlékszem a saját konfirmációmra, nagyon szép emlék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Habocska! Köszönöm az elismerést, és a köszöntést! Nekünk is kedves emlék marad mindez, mostmár a neten is megörökítve. :D

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa, bár tudom, hogy ez a szó azért túlzás! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...