Összes oldalmegjelenítés

2016. április 12., kedd

Egymillió oldalletöltés!

http://tortafuggo.blogspot.hu/
Blogom nézettsége elérte (és meghaladta) az egymilliót.
Ez számomra nagy öröm. Februárban múlt 5 éve, hogy elkezdtem írni. Akkoriban nem mertem jóslásokba bocsátkozni sem az évfolyam, sem a kattintások tekintetében. De élvezettel írtam (írom), sok tekintetben fejlődtem - mind a blogírást, mind a sütés-főzést számítva. Az első napokban örültem a 10-20 oldalletöltésnek, aztán napi 50-100-nál már nagyon büszke voltam magamra, később pedig természetesnek vettem a többszáz, esetleg ezer kattintást. Persze ez hullámzó, és garancia sincs rá, hogy mindig így marad, de manapság, amikor nagyon sokan vagyunk a "piacon", megbecsülendő ez a szép szám. Főleg, hogy én nem haladok a korral, vagyis nem változtattam a blogom küllemén a kezdetek óta. Elég volt beletanulni a kezelésébe, és elég sok időt vesz igénybe most is, hogy az egyéb elfoglaltságaim mellett "naprakész" állapotban tartsam. 
De nagyon igyekszem!
És megköszönöm mindazoknak, akik látogatásaikkal hozzájárultak ennek a jubíleumi számnak az eléréséhez!
Továbbra is szeretettel várok mindenkit, aki szándékosan felkeres, vagy véletlenül ide téved!
Kellemes olvasgatást, hasznos nézelődést kívánok!



18 megjegyzés:

  1. Csak így tovább Mariszom! Minden elismerésem, hogy beletanultál a blogolásba és sikeresen műveled :) Egy szupernagyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, Tejszínhab! Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Gratulálok és még sok millió oldalletöltést kívánok :)!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Marisz, szívből gratulálok, kívánom, hogy többszörös milliomos is legyél ! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, nagyon szép teljesítmény, még sok-sok milliót kívánok Neked, nekünk pedig további jó recepteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Erika, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  5. Gratulálok Marisz! Még sok finom receptet és sok millió látogatót kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Marisz, nagy, nagy gratula :) Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  7. Itt is gratula és biztatás a folytatásra!! :-)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok! :) A továbbiakban is örvendeztess meg bennünket sok recepttel!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...