Összes oldalmegjelenítés

2016. március 28., hétfő

Túró rudi golyó

Áldott, békés ünnepeket kívánok minden kedves látogatómnak!
Túró rudi golyók
Évánál leltem erre a sütés nélküli finomságra, gyorsan el is készítettem, volt egy kis maradék túróm.
Hozzávalók:
25 deka túró
2 evőkanál méz
5 deka darált háztartási keksz
reszelt citromhéj
pár csepp vanília aroma
Bevonat:
15 deka csokoládé
A villával összetört túróhoz hozzáadtam a többi hozzávalót, jól összekevertem. A masszából dió nagyságú gombócokat formáztam, melyeket egy zárható műanyag dobozban fél órára a fagyasztóba tettem.
A csokoládét kevés olajjal felolvasztottam - én itt is maradékokkal dolgoztam, ezért fele tej, fele étcsokival készült.
A fagyos túrógolyókat fogvájóra szúrtam, megmártottam a csokoládéban és egy hungarocell lapba szúrva szárítottam. Miután megszáradtak kis bonbon papírokba tettem.
Nekem kicsit morzsalékos maradt a túró( jobban símára kellett volna keverni, dehát siettem), ezért nem lett sima a golyók felülete, de az élvezeti értékéből ez semmit nem vont le. A készítéstől a kínálásig eltelt idő alatt a fénye kicsit megmattult, ezért 1 teáskanál mézhez kevertem kis forró vizet és ecsettel a külsejüket átkentem.

Nagyon kapós volt, mondhatom, hogy pillanatok alatt elfogyott. 
Köszönöm Évának a receptet! :)


2 megjegyzés:

  1. Egészségetekre! Most ahogy megláttam ismét megkívántam , nagyon guszták !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! Én is kezdhetném az újabb adagot, olyan nagy sikere volt! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...