Összes oldalmegjelenítés

2016. március 12., szombat

Filléres habos diós szelet

Habos diós szelet
Hozzávalók a tésztához:
10 deka darált dió
15 deka liszt
1 tasak sütőpor
2,5 deci szénsavas ásványvíz
10 deka cukor
Belocsolni:
10 evőkanál gyüm.ölcslé vagy lefőzött kávé
Tetejére:
3 deci habtejszín(nálam 4)
1 evőkanál porcukor(nálam 2)
1 narancs reszelt héja
10 deka apróra vágott dió
A cukrot az ásványvízbe szórjuk és addig kevergetjük, míg teljesen elolvad. A lisztet, darált diót és a sütőport szárazon összevegyítjük, majd a cukros ásványvízhez adjuk, és alaposan kikeverjük.
egy sütőpapírral bélelt kisebb tepsibe öntjük a masszát (én 20x30-as), majd 160 fokosra előmelegített sütőben 25-30 perc alatt megsütjük. Végezzünk tűpróbát!
a megsült tésztáról eltávolítjuk a sütőpapírt és rácson hagyjuk kihűlni. A hideg tésztát villával megszúrkáljuk és belocsoljuk. Én kávéval locsoltam be.
A tejszínt a cukorral kemény habbá verjük(én egy kis tasak habfixálót is tettem bele), a süteményre símítjuk. Tetejére rászórjuk a vagdalt diót meg a narancshéj reszeléket. Hűtőben tartjuk tálalásig. Kockákra vágva kínáljuk.
Habos diós
Habos diós szelet
A receptet Itt találtam - köszönöm! - és minimális módosításokkal készítettem el.
Tényleg nagyon könnyen és gyorsan elkészíthető, mutatós és finom!

2 megjegyzés:

  1. Mutatós és milyen egyszerű elkészíteni. A kávés-diós-narancsos íz, ahogy elképzelem, nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vicuska! Tényleg nagyon könnyű elkészíteni, és nagyon finom! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...