Összes oldalmegjelenítés

2016. március 16., szerda

Fantázia pohárdesszert maradékokból

Maradékokból "tálas" desszert
Amolyan "kármentő" desszertet csináltam különféle maradékokból, mint durvára vágott dió, fél üveg meggybefőtt, stb. Fantázia pohárdesszert, de én tálba tettem, abból raktam poharakba fogyasztáskor.
Hozzávalók:
8-10 db babapiskóta
fél üveg magozott meggybefőtt
fél maréknyi durvára vágott dióbél
1-2 kaná porcukor
1 deci lefőzött feketekávé
2 deci habtejszín
A babapiskótákat összetördeltem, felét egy üvegtál aljára tettem, majd a feketekávéval meglocsoltam. Rászórtzam a meggybefőtt felét, a dió felét, majd ugyanígy raktam még egy sort. Ennek a tetejére a porcukorral felvert tejszínhabot, amit megszórtam vágott dióval. Fél napra hűtőbe tettem, majd poharakba adagolva tálaltam. négy fagylaltos pohárral lett.


Nagyon finom gyors desszert!

4 megjegyzés:

  1. Villámgyors és finom, ez igen. Ide vele gyorsan!! ;-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa! Háááát, nem tudok küldeni, mert hamar elfogyott...:)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. A szükség néha jó ötleteket szül. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...