Összes oldalmegjelenítés

2016. február 18., csütörtök

Sorsoltam!



Ezt a három terítőt ajánlottam fel 5. blogszületésnapom alkalmából azoknak a látogatóimnak, akik örülnének, ha megnyernék. Letelt a kéthetes határidő, megejtettem hát a sorsolást.
Mindössze 15-en jelentkeztek érte:
Ők voltak esélyesek
A nyertes pedig:

Anikó, azaz Zsanuária! :)
Gratulálok Anikónak, és kérem, hogy privát módon szíveskedjen felvenni velem a kapcsolatot.
A többieknek is köszönöm a látogatást, a hozzászólásokat!
Puszi mindenkinek! :)

7 megjegyzés:

  1. Erről jól lemaradtam, de gyönyörű terítők! Így jár az, aki elmerül a festészetben :) Anikónak szívből gratulálok a nyereményhez, neked pedig boldog szülinapot, lelkes főzöcskélést- szeretettel!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vicuska! Csak merülj el a festészetben, az is a lelket vidítja, akár az ilyen hímzett terítők! :)
      Köszönöm a jókívánságot, Anikó helyett pedig a gratulációt! :)

      Törlés
  2. Marisz nagyon köszönöm neked és a szerencsémnek, csodaszépek a terítők, ma reggel amikor megláttam, hogy nyertem tőled és mit, az eső dacára madarat lehetett volna fogatni velem, olyan jókedvem kerekedett, ugyanis még életemben soha sehol nem nyertem semmit :-)

    Mindenkinek külön köszönöm a kedves gratulálást :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anikó!
      Én is szívből örülök, hogy ilyen jó nap lett számodra ez a mai. Sikerült postára adnom, remélem, hétfőn át tudod venni a küldeményt.
      Kívánom, hogy sokáig teljen benne örömed! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...