Összes oldalmegjelenítés

2016. február 27., szombat

Reform meggyes pite

Reform meggyes pite
Hozzávalók:
10 deka csicseriborsó liszt
15 deka rizsliszt
fél tasak sütőpor
10 deka nyírfacukor
10 deka finomítatlan nádcukor
10 deka vaj
2 tojás
1 citrom lereszelt héja
1 teáskanál vanília eszencia
2,5 deci tej
30 deka fagyasztott magozott meggy
5 deka aszalt meggy
A kétféle lisztet meg a sütőport szárazon összekevertem.
A tojásokat a lágy vajjal meg a cukorral habosra kevertem, beleadtam a vanília eszenciát, citromhéjat, majd a tejet. Végül hozzákevertem a lisztkeveréket, és egy 20x30 centis sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem.
A fagyasztott meggyet kicsit beleforgattam lisztbe, hogy ne süllyedjen az aljára, és megszórtam vele a massza tetejét, majd a hézagokba az aszalt meggyet.
Ekkorra már előmelegítettem a sütőt 190 fokra, és 35 perc alatt megsütöttem a süteményt. Az utolsó 5 percben megszórtam a tetejét kevés barnacukorral, ami szépen rákaramellizálódott.

Finom volt, és egészségesebb, mint a hagyományos.
A receptet Itt találtam, köszönet érte.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...