Összes oldalmegjelenítés

2015. október 18., vasárnap

Madártejkrémes mákosguba-torta születésnapra 2.

Madártej krémes mákosguba torta 
Férjem egyik barátjának a születésnapjára ismét ezt a tortát készítettem el, amit alig egy hete egy másik születésnapra.
A recept ugyanaz, mégis van különbség - állagban és kinézetben.
Az előző tortánál állati tejszínt használtam bármiféle állagjavító nélkül, valamint nem volt sok idő hűteni az átadás előtt. 
Most növényi tejszínt (Hulala) használtam és zselatin fix port is kevertem bele, valamint közel 24 órát hűtöttem, mielőtt átadásra került.
Azért is írtam meg ezt a posztot, hogy megerősítsem, amennyiben valaki "biztos állagú", mutatós tortát akar készíteni, akkor javasolt az állati tejszín helyett növényit használni, és még abba is habfixet vagy zselatin fixet tenni. És még fontos, hogy jó, ha legalább 1 napot hűtőben tölt.
A recept ITT található.


6 megjegyzés:

  1. Marika, nagyon ötletes, szép torta!

    VálaszTörlés
  2. Mennyei tortát készítettél :)

    VálaszTörlés
  3. Bocs, de ha egyszer az életben megkostoltad az igazi tejszínt (tehéntejböl), soha többé nem nevezed a másolatot (Ersatz) tejszínnek.

    VálaszTörlés
  4. Bocs, de ha egyszer az életben megkostoltad az igazi tejszínt (tehéntejböl), soha többé nem nevezed a másolatot (Ersatz) tejszínnek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...