Összes oldalmegjelenítés

2015. augusztus 10., hétfő

Szelidi-tó futás

Nehéz sós teasütemény     (recept a linkre kattintva)
„Kerüld meg a kígyó farkát” - ezzel a szlogennel hirdették meg a szervezők az Szelidi –tó futást.
Minden évben részt szoktam venni ezen a rendezvényen - kivéve tavaly, mert akkor fájt a derekam. De tavaly is sütöttem a tombolára. Idén a jól bevált  Nehéz sós teasüteményemből sütöttem  két tálcával, a gyerekeknek pedig ezt a tálca mókás kekszet.
Bagolykeksz     (recept a linkre kattintva)
Családilag részt vettünk a futáson. A fiam 33, menyem 22, két unoká, két rokon kislány meg én 4 kilóméteres távot futottunk. Örülök, hogy a forró időjárás ellenére mindannyian teljesítettük vállalásunkat.  :)
Menyem és fiam
 Rituka(unokahúg) és Anna unokám
Zituka (unokahúg)
Dorka unokám
Én 
:)


8 megjegyzés:

  1. Minden elismerésem, nem csak sütsz, még szaladsz is! És mindezt ebben a melegben. Szépek a kekszek, a sós is, az édes meg különösen! :-)

    VálaszTörlés
  2. Azta! Nem semmi, milyen fittek vagytok! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, Habocska! Igyekezni kell fittnek maradni, főleg nekem...ha szupernagyi szeretnék lenni! :D

      Törlés
    2. Szerintem már így is az vagy :D

      Törlés
    3. Ne hozz zavarba Tejszínhab! :)

      Törlés
  3. Gratulálok, ügyesek voltatok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...