Összes oldalmegjelenítés

2015. július 28., kedd

Barackos túrós torta sütés nélkül

Barackos túrós torta

Az elmúlt hetek forró időjárása igen megviselt mindannyiunkat. Azért főztem is, sütöttem is, néhány alkalommal bográcsoztunk is, de nemigen volt kedvem meg erőm fotózni. 
Egy tortáról azért hozok fotót, ami sütés nélküli, és nálunk évek óta nagyon kedvelt.
Már van róla bejegyzés a blogon, a receptje  ITT megtekinthető. Most még egyszerűbb módon készítettem, mert babapiskótából raktam ki a torta alját. A barack pedig a lekvárfőzésnél kiválasztott néhány nagyszemű sárgabarack. De őszibarackkal, nektarinnal vagy befőttel is kipróbáltuk már. Az elmaradt név és születésnapok  megünneplésekor készítettem.
Elkészítése annyira egyszerű, hogy becsukott szemmel, fél kézzel is bárki meg tudja csinálni.
Ajánlom mindenkinek, mert nagyon finom! :)


8 megjegyzés:

  1. Istenein néz ki, nagyon szépet készítettél! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa! Nagyon finom is volt, ajánlom kipróbálni
      :)

      Törlés
    2. Köszönöm Zsuzsa! Nagyon finom is volt, ajánlom kipróbálni
      :)

      Törlés
    3. Köszönöm Zsuzsa! Nagyon finom is volt, ajánlom kipróbálni
      :)

      Törlés
  2. Milyen praktikus és fantasztikusan néz ki :) A nyári napokban jól jön egy ilyen sütés nélküli finomság :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...