Összes oldalmegjelenítés

2015. május 27., szerda

Csokis párnacsücske

Csokis párnacsücske
Ez is a gyorsan valami sült tésztát kategóriába tartozik. Pünkösd másnapján hirtelen elhatározás volt hogy sütök még valami könnyen csomagolható és szállítható édességet.
Hozzávalók:
1 csomag leveles tészta
1 tábla (10 deka) csokoládé
1 tojás lekenni
porcukor megszórni


Érdemes a sütő beállításával kezdeni, mert nagyon gyorsan elkészül.
A boltban vásárolt friss (nem mmélyhűtött) leveles tésztát nyújtani se kellett. Kitekertem a kb.40x25-ös téglalap alakú tésztát, kicsit megliszteztem. Elvágtam 12 kockára, mindegyikre tettem egy kocka csokoládét. Most epres és kávés csokikockáim voltak itthon. A tészta szélét háromszög formában visszahajtottam, megnyomkodtam, és mégegyszer visszahajtva ismét jól megnyomkodtam, hogy véletlenül se folyhasson ki a töltelék. Párnácska formájúakat is csináltam. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket, lekentem tojással és a 200 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt szép pirosra sütöttem.
Így készült
Kicsit hűltek és meghintettem porcukorral. A kóstolással tanácsos várni, míg a külseje langyosra hűl, mert a forró csokitöltelék megégetheti a szánkat.

Itt találtam a receptet, köszönöm Ilcsinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...