Összes oldalmegjelenítés

2015. február 15., vasárnap

Gyors csokilencsés muffin


Csokilencsés muffin
Hozzávalók:
22 deka liszt
2 teáskanál sütőpor
1 csipet só
1 tojás
14 deka kristálycukor
1 zacskó vaníliáscukor
180 ml tej
65 ml étolaj
8-10 deka csokilencse

díszítéshez tejszínhab kb.1 deci

A lisztet szárazon összekevertem a sütőporral és a sóval. A csokilencséből félretettem díszítéshez.
A tojást alaposan kikevertem a kétféle cukorral, majd beleöntöttem a tejet, aztán az olajat is, végül hozzákevertem a lisztet meg a csokilencsét. Nem dolgoztam ki túlságosan, hanem máris osztottam szét a szilikon muffinformákba. Ebből az adagból 12 db lett. A 180 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem. Kivettem a formákból, és miután teljesen kihűltek, felvert tejszínhabbal vontam be mindegyik tetejét, amit a félretett csokilencsével megszórtam. Most növényi tejszínt használtam, ami eleve édes, tehát külön nem kellett bele cukor.Mintás muffinpapírba helyeztem őket. A februári névnaposok kapták tőlem, a nővérem meg egyik barátnőm.

Egy Itt talált muffinreceptet készítettem el leegyszerűsítve. 

1 megjegyzés:

  1. great blog, very inspiring. this makes cooking fun :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...