Összes oldalmegjelenítés

2015. január 2., péntek

Túrós szalámis rózsák

Túrós szalámis rózsák

Megláttam  Hankkánál, és beleszerettem. Újévkor meg is sütöttem, bár én nem juhtúróval, és nem sajtos kérgű szalámival, nem is lett olyan mutatós, mint Hankkáé, de sikerem volt vele.
Hozzávalók:
2 csomag friss levelestészta
20 deka  szalámi (kb.50 karika)
15 deka túró
1 tojás
1 mokkáskanál só
1 evőkanál tejföl
A túrót villával összetörtem, 1 mokkáskanál sóval meg 1 kanál tejföllel elkevertem.
A szalámikarikákat középen kettévágtam.
Kettő 25x40 centis téglalap volt a levelestészta. A tésztalapokat megkentem a túrós töltelékkel.
Keresztben (a 25 centis oldalán)kb. 4 centi széles csíkokat vágtam belőle, és minden csíkra 5 db fél szalámit tettem (épp úgy, mint a fahéjas almarózsánál az almaszeleteket). Feltekertem a tésztacsíkokat, az aljukat fogvájóval összetűztem. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket, és a 200 fokra előmelegített sütőben 35 percig sütöttem őket.Nekem összesen 23 rózsám lett.
Mozzanatok a készítésről
Nagyon jól mutatott az ünnepi asztalon, és nagyon finom volt!
Köszönöm Hankkának az ötletet és a receptet!


6 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörűek a Te rózsáid is!! Nagyon jó ötlet, mentettem!! Köszi :)!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm María! Biztos neked is sikerülni fog!

      Törlés
  2. Hankkánál is megcsodáltam már, a tied is nagyon szép lett, lehet hogy egyszer én is megpróbálkozok majd vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin! Várom róla a bejegyzést! :)

      Törlés
  3. Ahogy beléptem az oldaladra, most is jelzi az avast! Lehet valamelyik oldalsávos linked, vagy kép, amelyiket utoljára beraktál, az lehet a ludas. Nálam vagy 2-3 éve volt, kitöröltem a baj forrását és onnantól kezdve megszűnt. Más nem jelezte?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még senki nem jelezte, de hogy kell megkeresni a "ludast"?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...