Összes oldalmegjelenítés

2015. január 3., szombat

Húsos rétes

Húsos rétes

Kész friss réteslapokból készítettem.
Töltelék:
30 deka darált sertéshús
1 fej vöröshagyma
3 gerezd fokhagyma

őrölt bors
őrölt kömény
2 tojássárgája
2 evőkanál tejföl
2 evőkanál zsemlemorzsa

Az apróra vágott vöröshagymát egy kanálka zsíron üvegesre pároltam, majd hozzáadtm a darált húst.
Kevergetve 15 perc alatt megpirítottam. Végül sóztam, fűszereztem és belekevertem a zúzott fokhagymát. Hagytam kihűlni, és akkor kevertem át a 2 tojássárgájával meg a két kanál tejföllel.
A réteslapokat egyenként megkentem tejföllel, kettőt egymásra helyeztem, a másodikra került a töltelék, amely alá morzsát hintettem. Feltekertem, a külsejüket megkentem zsíros tejföllel, és  200 fokon 25 percig sütöttem. Langyosan szeleteltem. A család azon tagjai, akik szeretik a disznóhúst, nagyon megdícsérték.
Újévi rétesünk
Ebből a húsmennyiségből 2 rúd rétesem lett. Az újévi asztalra került 2 rúd almás rétessel együtt.

3 megjegyzés:

  1. Hmmmmmmm... Ez nálunk nagyon kapós lett volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Viki! Nálunk is az volt. :)

      Törlés
  2. Még sosem ettem húsos rétest, csak édeseket, de biztosan finom lehet! Imádná a család! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...