Összes oldalmegjelenítés

2014. december 13., szombat

Fenyő formájú kalács

Fenyő kalács

Fenyő formájú kalács. Bármilyen kelt tésztából készíthető. Én cukros fahéjas csigákat csináltam és úgy raktam egymás mellé, hogy fenyőfát formázzon. Aszalt meggyel, mandulapehellyel még sütés előtt megszórtam, kis olvasztott csokival is díszítettem.
A  tészta Csíkos kifli tésztája kakaópor nélkül. Ebből az adagból 2 ilyen kalácsfenyő készíthető.
Sütőpapíron a nagy gáztepsiben 1 fért egyszerre.
Templomi karácsonyi rendezvényre küldtem.

6 megjegyzés:

  1. Szép lett, és biztos finom is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm María! Nagyon megdícsérték, és egykettőre elfogyott. :)

      Törlés
  2. Jaj, de szép kalács! Kaphatok belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos Csigabige, ez pillanatok alatt elfogyott! :(

      Törlés
  3. Elhiszem hogy gyorsan elfogyott. NAgyon csábító lett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...