Összes oldalmegjelenítés

2014. november 3., hétfő

Töltött mézeskalács szelet

Töltött mézeskalács szelet

Minap láttam meg Gerdinél ezt s sütit, és annyira megtetszett, hogy máris megsütöttem.
Hozzávalók:
20 dkg búzaliszt
20 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt
1 csomag sütőpor
20 dkg cukor
10 dkg margarin (nálam vaj)
1 teáskanál fahéj
csipet őrölt gyömbér
csipet só
1 citrom lereszelt héja
2 tojás
3 evőkanál méz
Tölteni: 
sárgabarack és meggylekvár
A liszteket összekevertem a sütőporral, fahéjjal, gyömbérporral, sóval, elmorzsoltam a vajjal, majd a tojásokat és a mézet hozzáadva meggyúrtam a tésztát.Kétfelé vettem és egyik felét kinyújtottam. Egy 35x22 centis tepsi alját sütőpapírral kibéleltem, ebbe tettem a mézeslapot. A kétféle lekvárt felváltva kentem a tésztára, kb. egyújjnyi vastagon. A másik kinyújtott tésztalappal befedtem. Villával megszúrkáltam és 170 fokosra előmelegített sütőben légkeveréssel 30 perc alatt megsütöttem.
Miután kivettem a sütőből, ráborítottam egy másik tepsit, úgy hagytam kihűlni. Mivel este sütöttem a süteményt, reggelig rajta hagytam a másik tepsit, hogy gyöngüljön meg minél hamarabb.
Tálalás előtt  a széleit körbevágtam, és megkóstoltam. Isteni finom, a kétféle savanykás lekvár nagyon jól harmonizál a mézes tésztával! A másik erénye, hogy egyszerűen, gyorsan elkészíthető, ezért külön köszönet jár Gerdinek!
készítés
Porcukrot szórtam a tetejére
Szerintem sokáig eltartható lenne, mint a mézes sütemények általában, de nálunk erre esélye se volt....:)

10 megjegyzés:

  1. Fincsi lehet! Én is felvettem a listámra ezt a süteményt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Csigabige! Nagy sikere volt, remélem, nálatok is az lesz.

      Törlés
  2. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Helló I'am Chris Franciaországból !!
    Van egy csodálatos blog, amely úgy gondolom, hogy bejegyzett International Dictionary Blog. Ön képviseli a Country
    Kérjük, látogasson el az alábbi linkre, és hogyan a blog neve
    Blog URL
    Operatív lízing Of Your Country Melyben Hogyan Session bővül a Country List
    A jobb oldalon, a "zöld lista", meg fogja találni az összes országok és ha rákattint őket, meg fogja találni a nevét, blogok ebből az országból.
    Rendkívül fontos, hogy kövesse a blogot, hogy érvényesítse a registration.Thank szíves megértésüket
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    boldog blog
    ****************

    VálaszTörlés
  3. Hello!
    Congratulations!
    Welcome to your blog is to accept, in the "International Directory Blogspot"
    HUNGARY Division # 166
    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    On the right side (you'll see in green) a list of country! By clicking on it you'll see the list of blog this country! And so the ability to communicate and interact with them. Language problem? Use the Google translator!
    thank you

    I give you badges for your blog http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg

    Placing the badge on your blog entitles the status of "VIP"

    Our site does not ask for money! The activity is only friendly
    Please: Made know the "directory" after your friends HUNGARY
    "Unity makes strength"
    For other bloggers just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    ********************************************************
    Hello!
    Gratulálunk!
    Üdvözöljük, hogy a blog, hogy elfogadja, a "Nemzetközi Directory Blogspot"
    MAGYARORSZÁG Division # 166
    Szeretném, ha a nagy nap
    barátságos
    Chris

    A jobb oldalon (látni fogod zöld) listáját ország! Ha erre kattint, akkor megjelenik a lista blog ebben az országban! És így a képesség, hogy kommunikálni és kölcsönhatásba lépnek velük. Nyelvi probléma? A Google fordító!
    köszönöm

    Adok jelvények blogja http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/06/12090603083012502810288938.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/09/21/12092110155912502810343002.gif
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/09/02/14090209425712502812494399.jpg

    Elhelyezése a jelvény a blog feljogosítja az állapota "VIP"

    Az oldalunk nem kér pénzt! A tevékenység csak barátságos
    Kérem: Made tudja a "könyvtár", miután a barátok MAGYARORSZÁG
    "Egység teszi erejét"
    Más bloggerek csak regisztrálni
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jelentkeztél anno a Bloggerek Világa blogra ezzel az oldallal. Az volt a feltétel, hogy megjelenjen a logó és linkelve a Bloggerek Világa blog linkelve a blogodon. Most ellenőrzöm a logót, nem találom, így lekerült a blogod az oldalról.
    Sok sikert továbbra!

    http://bloggerek-vilaga.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Martinelli! Nem voltam tudatában, hogy mire jelentkeztem. Amikor megkerestek, szétnéztem náluk. Tegnap ismét megkerestek - és fordítógéppel - úgy értelmeztem, hogy a blog követőjének kell lenni valamilyen célból, ami szintén nem volt világos. Nagy keservesen követő lettem, előtted 1-2 órával gratuláltak hozzá. De a többit most se értem, hogy mit akarnak, a logót pedig technikailag nem tudom betenni. Tehát ha töröltél, akkor sem történt nagy baj...

      Törlés
  5. jó estét
    Ahhoz, hogy köszönöm hozataláért "jelvényt" tettem a blog állapot "VIP"
    Én nem beszélek magyarul! Én egy fordító.
    A "Directory" egy blog, hogy az emberek a világ minden tájáról, akik rendelkeznek az azonos szenvedélyek
    barátságos
    Chris

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Chris!
      Köszönöm a tájékoztatást és a lehetőséget.
      Üdvözlettel: Tortafüggő Marisz

      Törlés
  6. Marisz, de örülök, hogy megsütötted a sütit! Annak is örülök, hogy ízlett Nektek is! Nekünk is ízlett, még az almás piténél is jobban fogyott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, én is örülök ennek a sütinek, mert vendégek is ettek belőle, és kérték a receptjét.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...