Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 19., péntek

Nyertem a Szarvas kedvenc szilvás sütije 2014 receptversenyen

2. hely: Szakál Gáborné, Kalocsa - Szilvás kölespite

A fesztiválok országa vagyunk. Főleg nagyon népszerűek a gasztronómiai fesztiválok, amelyek egy adott táj vagy  település fő mezőgazdasági terménye, vagy hagyományos étele köré szerveződnek.
Nem sorolom fel, de a bodzától, a halon keresztül a kolbásznak, a kocsonyának, a boroknak, stb., stb, van fesztiválja. A mi közelünkben  a legjelentősebbek  Bajai Halfőző Fesztivál, a Fokhagymafesztivál Bátyán, és a Kalocsai Paprikafesztivál, mely ezen a hétvégén ketrül megrendezésre városunkban . Mi idő hiányában nemigen járunk el ezekre a rendezvényekre, legfeljebb egy-egy műsorszámot megnézni. Pedig mindenütt vannak játékok, receptversenyek, amelyek érdekelnének. Talán majd ha nyugdíjba megyünk, ilyesmire is lesz idő.
A Szarvasi Szilvanapok receptversenyére lehetett oline jelentkezni  hagyományőrző, egészségmegőrző és modern süti kategóriában.
Én mindegyikre küldtem receptet, melyek már a blogomon is megtalálhatóak.
Nagyon megörültem, hogy egyik receptemmel nyertem is.
A szervezők előre tudatták és meghívtak a díjátadóra:

"Örömmel tudatjuk, hogy a Szarvas kedvenc szilvás sütije 2014 versenyen az Ön által beküldött recept Modern kategória 2. helyezését érte el.
Gratulálunk!
A díjátadó és eredményhirdetés 2014. szeptember 14-én, vasárnap 11.00 órakor lesz Szarvason, a rendezvény Fesztiválszínpadánál, melyre szeretettel elvárjuk.
Amennyiben részt tudna venni személyesen is a rendezvényen, kérem, hozzon egy tálcányi süteményt (kóstoltatás címén) magával, melyet a közönség köreiben osztana szét. 
Nagyon köszönjük közreműködését!
Várom visszajelzését:"

Üdvözlettel: Décsei Mónika

A helyi újságban bővebben lehet olvasni a fesztiválról, meg a nyertesek névsora is benne van:

Modern kategória
1. hely: Nagyné Demcsák Andrea, Szarvas - Szilvás-vaníliás morzsa receptje
2. hely: Szakál Gáborné, Kalocsa - Szilvás kölespite
3. hely: Nagy Imréné, Sárvár - Dodó kedvenc szilvás sütije
Sajnos a díjátadóra nem tudtunk elmenni. Igazán sajnálom, szívesen vittem volna egy tányér szilvás kölespitét, amely nekünk is igen ízlett

Köszönöm a szervezőknek a verseny lehetőségét. És remélem, mások is kipróbálják ezt az egészséges sütit.


15 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok neked! Nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Millye! És vigyázok, hogy ne szálljon fejembe a dicsőség! :)

      Törlés
  2. Szívből gratulálok Marisz!!! Azt tudod-e, hogy én Szarvason élek, bár nem idevalósi vagyok? Egy sváb leány a Vértesből... :-)) Aztán voltál-e átvenni a díjat? Akár találkozhattunk is volna... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa! Nem tudtam, hogy Szarvason laktok. Szívesen találkoztam volna veled, meg egyik facebookos csoportból ott volt egy csoporttárs, aki sokat süt, de nincs blogja. Sajnos mi mostanában nem érünk rá az őszi munkák miatt, így nem voltam a díjátadón. Pedig már szívesen elmennék Szarvasra, tetszik a város, utoljára tán 25 éve jártunk ott az arborétumban. Talán jövőre....:)

      Törlés
    2. Ha jössz Szarvasra, feltétlenül szóljál! :-)

      Törlés
  3. Gratulálok! Fincsi süteményt készítettél! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Most úgyis szilvás hetek vannak, megkeresem a blogodban és próba szerencse, megsütöm. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Tücsi! Remélem, nektek is beválik.

      Törlés
  5. Ehhez csak gratulálni lehet! Ügyes voltál :-) Nagyon örülhetsz, gondolom....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin! Igen, örülök, de sajnálom hogy a díjátadóra nem tudtam elmenni.

      Törlés
  6. Gratulálok itt is, megérdemelt a díjazás! :) Klassz a sütid, kipróbálós lesz nálunk is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Hankka! Érdemes kipróbálni.

      Törlés
  7. Gratulálok Marisz! Ügyes voltál! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...