Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 3., szerda

Gyors torta születésnapra

Bagoly torta

Anna unokám szülinapja augusztus végén van.  Nekem ez idő tájt nagyon sok a dolgom, főleg amióta van befőzőautomatám. Most is egész héten paradicsom és szilva "variációk" készültek, meg még főtt kukoricát is tettem (azt a fagyóba), de ünnepi tortát azért  sütöttem, bár csak egy nagyon egyszerű, gyorsan elkészíthetőt.
Hat tojásból kakaós piskótát sütöttem, a krémhez pedig 8 deci tejben 1 zacskó csoki meg 1 zacskó tejkaramella pudingport (ezek voltak itthon) megfőztem 8 ek cukorral. Húsz deka vajat kikevertem magában és kanalanként hozzádolgoztam a kihűlt pudingot. A 3 lapba vágott piskótát ezzel a krémmel töltöttem, és kívülről is ezzel vontam be. A krémre magozott meggybefőttet is szórtam.
Bőségesen került bele meggy
Mivel Anna nagyon szereti a baglyokat (most divatos ez a madár), szívószálas színes cukordrazséval rajzoltam baglyot a torta tetejére - rózsaszínű meg sárga volt itthon. Szemgolyóknak félbevágtam egy szőlőszemet.
Nem valami dekoratív, hezitáltam is, hogy megmutassam-e, de most ennyire futotta az időmből meg az erőmből. 
Nagyon finom volt, mindenki megdícsérte.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett ezzel a bagollya l:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép tortát készítettél az unokádnak! Boldog születésnapot kívánok neki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Csigabige! Tudtam volna szebbet is, de mostanában nagyon sok elfoglaltságom van, ezért csak "összecsaptam". :(

      Törlés
  3. Milyen aranyosan díszítetted... <3 Isten éltesse Annát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy Zsuzsa! Ez most nem a szépségével tünt ki, de nagyon finom volt.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...