Összes oldalmegjelenítés

2014. szeptember 23., kedd

Bounty kehely

Bounty kehely

Csak valami egyszerű, gyors édességet akartam készíteni. Nem sokáig kellett keresgélnem, hogy megfelelő receptet találjak,  ITT.
Bounty kehely:
5 evőkanál kókuszreszelék
4 deci tej
1 deci tejszín
2 evőkanál cukor
1 tk vaníliaaroma
5 evőkanál búzadara (nálam szezámos zabkorpa)
fél csipet só
Tetejére:
5 deka étcsoki
5 deka durvára tört dió (nálam pirított fenyőmag)
Kezdtem előrakodni a hozzávalókat, és meglepődve tapasztaltam, hogy nincs itthon búzadara. Gyorsan rákerestem a neten, hogy mivel helyettesíthető?
Itt zabkorpát javasolnak helyette. Amit én a kamrámban találtam : Szezámpelyhes zabkorpa


Ahogy készítettem:
A tejet összeöntöttem a tejszínnel (zacskós habtejszín), belekevertem a kókuszreszeléket, a cukrot és a vaníliát, majd felforraltam. A tűzről félrehúzva beleadtam először 5 evőkanál szezámos zabkorpát, de nagyon híg volt, ezért még 3 evőkanállal belekevertem, hogy megfelelő legyen az állaga.
Lefedve hagytam duzzadni. Közben natúr kicsit megpirítottam a fenyőmagot. Fél tábla Tibi étcsokit 1 evőkanál tejszínnel felolvasztottam. A langyos krémet poharakba osztottam, ráöntöttem a csokoládét. A csoki eddigre kicsit besűrűsödött, nem borította be teljesen. Megszórtam fenyőmaggal, és tálalásig hűtőbe tettem.
Felirat hozzáadása
A férjemnek nem nagyon jött be, de én nagyon szerettem, így biztos hogy máskor is lesz.

10 megjegyzés:

  1. Hű, de klassz! Imádom a kókuszt!

    VálaszTörlés
  2. Ezt most én is szívesen elkanalaznám guszta és finom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! Én 3 pohárral ehettem meg, mert a férjemnek 1 elég volt...:)

      Törlés
  3. Egy kelyhet szívesen elfogyasztanék én is. :)

    VálaszTörlés
  4. Húh, ez nagyon finom lehet! Megenném :)

    VálaszTörlés
  5. Uhhh de szeretem a bounty-t :) biztos hogy kipróbálom, köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Millye, várom róla a bejegyzésedet! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...