Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 12., kedd

Pöfeteg kekszek tombolaajándéknak

Kekszek  becsomagolva
Negyedik alkalommal rendezték meg  szombaton a Szelidi-tó futást, amelyen az első három alkalommal én is részt vettem, de az idén sajnos rendetlenkedett a derekam, ezért nem mertem nevezni.
Tombolaajándékot azonban készítettem, mégpedig a családban nagy sikernek örvendő pöfeteg kekszekből a Kakaós pöfeteg, valamint a citromos-kókuszos keksz narancshéjjal készült változatából sütöttem egy-egy adagot.
Dorka unokám segített, ezért néhányat kihagytam a csomagból, hogy megkóstolhassa ő is munkánk eredményét.

A kekszek finomak voltak, nekem a narancshéjjal készült még jobban ízlett, mint a citromos. Nem tudom, ki nyerte, de remélem örült neki.
A verseny egyébként nagyon jól sikerült, akit érdekel, bővebben is olvashat róla.

A fiam a futáson (fekete mezben)

10 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy futóalkat, de ezekkel a kekszekkel lehetne motiválni :P

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek a kekszek, örülhetett aki megnyerte :-)
    Én sem vagyok futóalkat, legfeljebb a busz vagy a villamos után szoktam futni :-) De aki szereti ezt a sportot, annak biztosan kelleme időtöltés, és nem mellékesen nagyon egészséges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin!
      Jót mosolyogtam, amint elképzeltem, ahogy futsz a busz után...:)
      Nos, a futásról sem mindenkinek az a véleménye, hogy egészséges sport. Olvastam már olyat is, hogy a női belső szervek lerázódnak helyükről a sok futástól... Nem tudom, mit higgyek, mert szinte minden állítást "illik" megdönteni valami ellenvéleménnyel.

      Törlés
  3. A süti finom, a fiad jó kiállású fiatalember! :) Jó dolog a sport, de mértékkel... Aktív sportoló voltam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, köszönöm a dícséreteket! Nem tudtam rólad, hogy aktív sportoló voltál. Egyetértek, hogy a sport is mértékkel jó, mint minden...

      Törlés
  4. De megnyertem volna azt a tombolát!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves vagy Zsuzsa, köszönöm! Aki ellátogat a blogodra, nálad is csodálatos kekszeket talál, amit érdemes lenne megnyerni, vagy - megsütni...:)

    VálaszTörlés
  6. Mázlist aki ezeket a finomságokat megnyerte :) Nagyon ügyike vagy :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...