Összes oldalmegjelenítés

2014. augusztus 15., péntek

"Eredeti" TúróRudi muffin a 18. Blogkóstolóra

TúróRudi muffin
Vöröskaktusz a háziasszonya a 18. Blogkóstolónak. Vea blogját sorsolta nekem, aminek nagyon örülök, mert sok csábító finomság található nála minden gasztro "műfajban". Én most mégis első pillantásra kiválasztottam ezt a muffint - éppen látogatóba készültem valahova, ahol mindig nagyra értékelik a konyhai ténykedésem. De az idővel állandóan versenyt futok, tehát most is valami gyorsan elkészíthet egyszerű, de finom süteményt kerestem.
Íme, ezt találtam: Az "eredeti" TúróRudi muffin.
(Azért "eredeti", mert, valódi TúróRudival vannak bélelve).

Hozzávalók:
25 dkg liszt
2 evőkanál kakaópor
1 kiskanál szódabikarbóna
1 kiskanál sütőpor
1 db tojás
15 dkg kristálycukor
2 cs. Vaníliás cukor
1 dl étolaj
3,5 dl natúr joghurt
4 db óriás Túró Rudi
Egy edényben az első négy hozzávalót szárazon összekevertem. Másik edényben kikeveretm a nedves hozzávalókat, majd a kettőt összevegyítettem, és szilikon muffinformákba 3/4 részig töltve elosztottam. Nekem 18 db -ba jutott.
Ezután minden Túrórudit négybe vágtam, és minden muffinforma közepébe a masszába egy darabot belenyomtam. A sütőt már előzőleg előmelegítettem jó forróra (nálam 220 fokra) és alsó-felső lángon 35 perc alatt megsütöttem. A formában hűtöttem langyosra őket, majd  muffinpapírba helyeztem. Porcukorral megszórható.
Készítés fázisai
Jó választás volt, nagyon ízlett mindenkinek (otthon is hagytam belőle, hogy mi is megkóstolhassuk)!
Az unokáim máris a következő adagot kérték.
Köszönöm Veának a receptet, vöröskaktusznak pedig a játék lebonyolítását!

7 megjegyzés:

  1. Hát nem mondom, hogy nem egy kalóriabomba, de néha pont ilyet kíván az ember :) Mindenesetre nagyon guszta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Habocska! Nekem éppen híznom kellene, de sajnos az ilyen kalóriabombák se fognak rajtam.

      Törlés
  2. Ez ám a finomság!
    És milyen gyors voltál! Én el is feledkeztem róla, megyek gyorsan megnézem, ki az én párom. Ez olyan izgi:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gerdi! Még van időd bőven a blogkóstolásra, de nézelődni mindig lehet! :)

      Törlés
  3. Nagyon örülök, hogy sikere volt a receptnek. Még szerencse, hogy nagyon hamar kész van, így lehet sűrűn készíteni. Én már csináltam úgy, hogy a tészta csak sima vaníliás volt és ízesített túró rudit raktam bele. Próbáld ki, úgy is nagyon finom.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...