Összes oldalmegjelenítés

2014. július 11., péntek

Sütés nélküli kókusz torta

Sütés nélküli kókusz torta
Bár nagyon elfoglalt vagyok mostanság, azért Aranka barátnőm születésnapjára összehoztam egy sütés nélküli tortácskát. Igazából nem is torta, de tortaformában dermesztettem, és a végeredmény torta lett.
Hozzávalók:
3 deci tej
10 deka vaj
10 deka xilit
12 deka kókuszreszelék
4 evőkanál búzadara
A tejet a vajjal és a xilittel egy lábosban felfőztem, majd belekevertem a búzadarát és a kókuszreszeléket.
Egy 18 centi átmérőjű  kerek tortaformát kibéleltem folpackkal és a masszát ebbe öntöttem.
A kókuszos tejbegrízre amaréna meggyet szórtam

Éjszakára hűtőbe tettem, reggel pedig a tetejét megszórtam amaréna meggyel,  hideg  csokoládémázzal vontam be, mint ITT, csak fél adaggal.
3 deka lágy vaj
10 deka xilitpor
2 ek natúr kakaópor
2 ek forróvíz
egy korty rum
A hozzávalókból egynemű masszát kevertem és rásímítottam a torta oldalára, kis folyadékot hozzákevertem és úgy kanalaztam a tetejére.

Gyertya se, felirat se került most rá, de elmondtam a barátnőmnek a hosszútávra szóló jókívánságaimat. :)
Aranka, sok boldog születésnapot kívánunk!
Ezen az oldalon talált receptet variáltam diabetikusra és tortaformájúra.

2 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot a barátnődnek. Nagyon finomságos tortát készítettél neki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Millye! Azt mondták, finom volt...:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...