Összes oldalmegjelenítés

2014. július 10., csütörtök

Mogyoróvajas fudge(karamella) kockák

Mogyoróvajas fudge
Ezen a nyáron a ház külső-belső felújítása miatt elfoglaltabb vagyok, mint máskor.  Főzök mindennap, de a sütésre, desszertekre kevesebb idő jut, így kánikulában inkább valamelyik jól bevált fagyimat készítem el, hűvösebb időben valamelyik egyszerűbb sütimet, amelyek már fent vannak a blogon.
Vagy ilyen hamari édességet csinálok, mint ez is.
Mogyoróvajas fudge(karamella)
Hozzávalók:
250 gramm mogyoróvaj
230 gramm vaj
460 gramm porcukor
A vajat és a mogyoróvajat egy lábosba tesszük és összeolvasztjuk. Ezután belekeverjük a porcukrot.
A masszát egy 20x20 centis folpackkal bélelt tepsibe símítjuk, és mehet a hűtőbe dermedni, legalább 4 órára.
Így készült
Utána csak annyi dolgunk van, hogy kockákra metéljük, és élvezettel elfogyasszuk.
Nem éppen díétás nasi, de nagyon finom! Gasztroajándéknak, vagy vendégvárásra is megfelel.
A receptet Manókánál láttam meg, és gyorsan lecsaptam rá. Köszönöm neki, mert épp valami egyszerűt kerestem, és finomságra is nagyon bevált!


12 megjegyzés:

  1. Nem látom a fotókat :/ de már az írásod alapján biztos vagyok benne hogy nagyon finom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért 1 napig nem működött rendesen nálam a blogspot.
      Finom, jó édes, kicsi is elég belőle.

      Törlés
  2. Elvesztek a képeid, de az fb-n már láttam. Biztos, hogy nagyon finom lehetett :)

    VálaszTörlés
  3. Jó tömény édesség, de azért nem mondanék nemet neki. Nagyon finom lehet! :)
    (Most már rendben vannak a képek, látszanak.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Okki! Jó tömény, ezért kevés is elég belőle! :)

      Törlés
  4. Jól hangzik, finom lehet. :) Viszem is tovább a receptet, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagy kedvencem, dióval is készült már. Hiányoltalak is,gondoltam, hogy valami különös elfoglaltságod akadt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olgis, most ritkábban tudok jönni. A ház külső-belső renoválása, a befőzések sok időt elvesznek. A gépem is kétszer volt mostanában szervízben.

      Törlés
  6. Ennyire egyszerű? Ezt mindenképpen el fogom készíteni... akár dióval is:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, dióval is biztos finom lesz! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...