Összes oldalmegjelenítés

2014. július 16., szerda

Bögrés palacsinta

Bögrés palacsinta
Hozzávalók:
1 bögre liszt (2 dl)
1 bögre tej
2 tojás
2 ek kristálycukor
1 zacskó vaníliás cukor
olaj a sütéshez
Én mindjárt dupla adagot készítettem.
A tojásokat szétválasztjuk és a fehérjékből kemény habot verünk. A többi hozzávalót csomómentesre kikeverjük és beleforgatjuk a tojáshabot. Sűrűbb, könnyedebb tésztánk lesz, mint a hagyományos palacsintatészta, ezért én nehezebben boldogultam a sütéssel.
A  palacsintasütőt ecsettel bekentem olajjal, a sütő közepére öntöttem egy merőkanál masszát, majd a kanál hátuljával kör formájúra igazgattam. Vastagabb a hagyományos palacsintánál, a cukor miatt nekem leragadt és nem lettek szép formásak a palacsintáim. Ezen úgy segítettem, hogy kis tejjel felhígítottam és máris úgy terült magától, mint a hagyományos palacsinta.

Barack és meggylekváros, valamint fahéjas és kakaós készült. Hogy összesen hány lett, nem tudom, mert az unokáim segítettek, és már sütés közben elkezdett fogyni a palacsinta, csak úgy, töltelék nélkül.
Mire végére értünk a sütésnek, összesen 2 palacsinta maradt (1 meggylekváros meg egy kakaós), azt meghagytuk a papának.
Összegezve: jó volt a bögrés palacsinta, de én a továbbiakban is inkább a hagyományos palacsintát részesítem előnyben.
A receptet Itt találtam, köszönöm!

6 megjegyzés:

  1. Én is elkészítettem, de mivel nekünk sem igazán jött be nem is fotóztam....mi is maradunk a régi jól bevált palacsintánknál, vagy az amerikai változatnál. Amúgy a meggyes izgatna nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Juci, a másik fajta palacsinta is készíthető meggylekvárral.:)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Altair! Tényleg jó volt. :)

      Törlés
  4. Én még Hankkánál csaptam le rá, de még nem készült el... Jövő héten tervezem, szigorúan dupla adaggal:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gerdi, várom róla a beszámolódat! Lehet, hogy csak én vagyok ügyetlen...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...