Összes oldalmegjelenítés

2014. június 23., hétfő

Meggyes muffin

Meggyes muffin
Meggyes muffin már kétszer is van a blogomon, két különböző recept szerint. Mivel meggyet szedtem, befőzöm, ládázom, kézenfekvő volt, hogy valami meggyeset süssek, így hát most egy harmadik recept következik, bár a muffin receptek nagyon hasonlítanak egymásra.
Most így csináltam.
Hozzávalók:
250g gyümölcs, ami friss, mirelit, vagy konzerv, (nálam friss magozott meggy)
260g liszt, 
2 ½ tk sütőpor, 
½ tk szódabikarbóna, 
1 tojás, 
120g cukor, 
80 ml olaj, vagy 125g vaj/margarin, (nálam napraforgóolaj)
260g tej, joghurt, vagy tejszín(nálam tej)
Elkészítése a szokásos módon történt: összekevertem külön a száraz, külön a nedves hozzávalókat, majd a kettőt összevegyítettem. A meggyszemeket egyenként lisztbe forgattam és utoljára belekevertem a masszába. Szilikon muffinsütőkbe kanalaztam, a formát 3/4 részig megtöltve. Előmelegített sütőben alsó-felső lángon     sütöttem. Az én sütőmet 220 fokra kellett előmelegíteni. Nálam 35 perc alatt sültek meg. Ebből az adagból 16 darab lett.
A tészta receptjét ITT találtam, köszönet érte.


6 megjegyzés:

  1. De finom lehet a jó kis szaftos friss meggyel :-)

    VálaszTörlés
  2. Fincsi lehet! Jó kis ötlet! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is valami hasonlót készítettem a hétvégén, csak cseresznyével. Látszik rajta, hogy milyen finom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Okki! Nálam is készült már cseresznyés muffin is, nem is tudom, feltettem-e a blogra?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...