Összes oldalmegjelenítés

2014. június 1., vasárnap

Meggyes muffin

Meggyes muffin

Már érnek a korai meggyek, és bár van még a fagyóban meggyem, már idei meggyel sütöttem ezt a muffint.
Minimális változtatással a már  ITT  levő receptem szerint, csak most joghurt helyett kefírrel. Még annyiban tértem el, hogy teljesen homogénre mixeltem a hozzávalókat, így a tésztában nem darabosan van a meggy. Ezért mindegyik tetejére tettem egy magozott meggyszemet. A nyers massza hígabb volt, mint a szokásos muffintészta, kisűlve laposabb lett a sütemények teteje. Ebből az adagból 22 darab muffinom lett. 
sütés előtt
Ezt most a menyem nagymamájának küldtem, aki combnyaktöréssel kórházban van. A combnyaktörés fiatalabb korúnak se kellemes, majdnem 85 évesen pedig már aggodalomra ad okot a családban. De azért reméljük, hogy felgyógyul, és mire a születésnapját ünnepli, már túl lesz a nehezén.
Azért mi is megkóstoltuk, így kefíresen is finom volt.



10 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet, szeretem a meggyes sütiket! Bár én mit nem szeretek?:-)) A néninek kívánok mielőbbi teljes felgyógyulást !

    VálaszTörlés
  2. Először is gyógyulást a néninek! S nem győzöm hangsúlyozni, hogy bárcsak sok ilyen ember lenne, mint te, aki mindig ajándék sütiket süt ismerőseinek, szeretettel. Muffin, csakis jó lehet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy Kati, köszönjük szépen!

      Törlés
  3. jajjj megint egy finomság :) nagyon szeretjük :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszták lettek! Ettől a finomságtól bárki meggyógyul! :) Jobbulást a betegnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Csigabige! Sajnos a gyógyulás hosszabb folyamat, de nagyon örült a sütikéknek.

      Törlés
  5. Gyógyulást a mamának, és kitartást az egész családnak! :)
    A muffinok nagyon guszták lettek, szívesen elfogadnék most egyet. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Okki! A kitartásra szükség lesz, de a család vállalja az otthoni ápolást.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...