Összes oldalmegjelenítés

2014. június 14., szombat

Málnás joghurtkrém

Málnás joghurtkrém
Gyümölcsös joghurtot már máskor is csináltam, most annyi az "érdekessége", hogy sárga színű málnából készült. Nagyon egyszerű, gyorsan elkészülő, és hűtés után nagyon gyorsan el is fogy. :)
Hozzávalók mindössze: natúr joghurt, málna, de lehet más gyümölcs is, cukor, vagy egyéb édesítő.
Vaníliakivonat, citromlé nem szoros követelmény, de finomabbá teszi.
Két kispohár natúr Actívia krémes joghurtot elkevertem 2 csapott evőkanál porcukorral. A málnát nem mértem, saccra 25 deka (egy kis tállal volt) csak úgy villával összenyomkodtam, és belekevertem a cukros joghurtba.
Sárga színű málna
Amibe piros málna is volt, azt ettem meg én
Most fél citromot csavartam még bele, meg 1 teáskanál kurkuma porral kicsit "sárgítottam" rajta.
Kevés dekoráció egész málnaszemekből, citromfűből, aztán hűtőben várta a sorát. Ma ez volt az ebéd utáni desszertünk. Egy-egy pohárral jutott, és nagyon finom volt.

9 megjegyzés:

  1. De guszta lett! Szépek a sárga málnák, még nem ettem ilyet. A kelyhed is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin! Ma már mindent nemesítenek, én a sárga céklán csodálkoztam el a minap.
      A kelyhem tucatárú, azt hiszem a Tescoban vettem néhány éve.

      Törlés
  2. Megleptél, nagyon jól néz ki. Az pedig csöppet sem kétséges, hogy ízletes is. A következő, amit be kell szereznem. Sárga málna.
    :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Zsóka! Tényleg nagyon egyszerű és finom, lehűtve vetekszik a fagyival.

    VálaszTörlés
  4. De jól néz ki és nyílván nagyon finom is :) Kicsilányunk épp tegnap szerzett be egy tő sárga málnabokrot - viszem neki a recepted :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Ágnes! A posztból kimaradt, de természetesen piros málnával is működik! :)

    VálaszTörlés
  6. De érdekes ez a sárga málna... én még nem láttam ilyet.
    A krém pedig finomságos... :P

    VálaszTörlés
  7. Hmm, én sem láttam még sárga málnát, az íze ugyanolyan, mint a sima málnáé? Könnyű kis desszertet varázsoltál, bármikor jöhet ebéd utáni lefojtásnak :)

    VálaszTörlés
  8. Micsoda különlegesség :) Szívesen megkóstolnám!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...