Összes oldalmegjelenítés

2014. június 11., szerda

Málnafagyi gép nélkül

Málnafagyi

Ebben a mai hőségben csak egy gyors fagyit csináltam. Most frissen szedett málnából, az Eperfagyi mintájára.
Csak annyit változtattam, hogy  a tej helyett is tejszínt használtam. És elég sikeresen felverődött turmixgépben a tejszín. Gép nélkül készült, ezért a fagyasztóból időnként kivettem, és átkavargattam. Szűk 3 óra múlva lehetett is fogyasztani. Belülről csokoládéval bevont ostyatálakban tálaltam (egyszer régebben az Aldiban vettem), aztán utoljára az ostyatálakat is megettük.
Nagyon nagyon finom volt! Négy tálkával lett ebből a mennyiségből, meg egy kicsi.


8 megjegyzés:

  1. Nagyon csábítóan néz ki , most éppen nekem semmi fagyi nincs szívesen elfogadnám azt a kicsikét!:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! Igen, már a színe is csábító!

      Törlés
  2. De jó! Sosem akartam befektetni egy fagyigépbe, de ha így is lehet ilyen finomat készíteni, akkor nem is kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki Tejszínhab! Eleinte gépi habverővel kevergettem, de rájöttem, hogy megfelel a fakanalas kevergetés is.

      Törlés
  3. Ebbe a hőségbe semmi más nem kell csak egy ilyen finom fagyi. Nagyon jól esne most, az biztos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Okki! Mi már évek óta itthon készült fagyit fogyasztunk.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...