Összes oldalmegjelenítés

2014. június 18., szerda

Kaukázusi gyümölcstorta

Egy szelet a kaukázusi gyümölcstortából

Egy újságkívágást találtam fióktakarításkor. Kicsit viseltes - ezért elnézést kérek.
Nálam előfordul hogy a konyhában ez-az elmaszatolódik.
Az újságkivágás

Nem tudom, milyen magazinban lehetett, a Meglepetésre, vagy a Kiskegyedre tippelek, esetleg néha vettem Fanny-t. És hát jópár éve nem veszek magazinokat, az interneten úgyis minden rajta van.
Az ingyenes újságokból is szép köteg összejön, amit az unokámnak adok az iskolai papírgyűjtésre.
 És őszintén mondom, hogy aggodalommal tölt el ez a sok felesleges, káros színes lap, amivel bombáznak bennünket a különféle kereskedelmi egységek.
Megint szómenésem van - eltértem a témától. :)

Remélem, olvasható a recept. Egyébként pedig nem is igazi tortáról van szó, hanem egy zselatinos desszertről, ami lehűtve nagyon finom.
Gyorsan, könnyen elkészíthető volt (az elfogyasztása ugyanilyen gyorsan és könnyen végbement).
Mentás áfonyás kaukázusi kefírt vettem, az áfonya még saját fagyasztott gyümölcs.
A zselatinnal elkevert 2 deci kefírt forrásig állandóan kevergettem. Mikor langyosra hűlt, akkor kevertem össze a többi kefírrel, amiben már elkevertem a porcukrot.
Mindannyian tudjuk, hogy a kuglófformát ha nem szilikon, nem elég kivizezni, hanem folpackkal kell bélelni, hogy egészben kivehető legyen a kész édesség. Nálam kicsit meggyűrődött, így nem lett szép síma a torta külseje, de ez csak szépséghiba. De lehet, hogy azért ilyen, mert nem tartottam 3 órát hűtőben, előbb megvágtam.
A készítés menete a fogyasztásig

Finom volt, ez a mennyiség 4 személy részére elég. Más gyümölcsökkel is készíthető, és szerintem joghurttal is működik. Ki fogom úgy is próbálni. Ha cukor helyett xilittel, vagy sztíviával készül, akkor már az egészséges kategóriába is sorolható.

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...