Összes oldalmegjelenítés

2014. március 9., vasárnap

Mustármag kúra - méregtelenítés

Mustármag kúra

Többféle méregtelenítő kúrát szoktam végezni. Néhányról már a bogban is írtam, az olajkúráról, vagy a citrom-fokhagyma ital hasznos voltáról.
Most egy újfajta méregtelenítésre figyeltem fel, amit nagyon hasznosnak gondolok, így el is kezdtem, egyúttal megosztom, hátha másokat is érdekel.
Mustármag kúra
1-1 evőkanál fehér mustármagot kapjunk be reggel és este! Szétrágás nélkül nyeljük le, segítségül igyunk meg rá egy jó pohár vizet!
Így ajánlja Dr. Prof. Török Szilveszter természetgyógyász. 
Most a fűszerként (savanyításhoz) használt mustármag volt itthon, ezzel kezdtem a kúrát. A magok színe sárga, bár fehérmustármag az elnevezése.
Egy ilyen kúrában az elsődleges hatás, hogy fokozatosan letisztítja a bélfalra tapadt, beszáradt bélsármaradványokat. Ezáltal tisztul a vér, így minden olyan betegségre jótékony hatással van, amelyek okai az emésztőrendszerben keresendők. A szervezet belső tisztulása maga után vonja a külső tisztulást is, pl. helyrehoz bőrbetegségeket, hajhullást, körmöket, stb.
Jó hatással van a reumatikus, asztmatikus panaszokra, magas réz, vas, magnézium és szelén tartalmánál fogva szabályozza a vérnyomást, fokozza az epeműködést, cukorbetegeknél csökkenti a vércukorszintet.
Lassítja a rákos sejtek fejlődését és antioxidánsként is működik.
A teljesség igénye nélkül soroltam fel néhány hasznos tulajdonságát, amelyekről bővebben ITTITT, vagy ITT is olvashat, akit érdekel.
Évente kétszer, tavasszal és ősszel javasolt egy-egy ilyen kúra elvégzése, alkalmanként 6 héten át folytatva. 
Mivel nem túl pénz és időigényes, belevágtam. A hat hét letelte után beszámolok a tapasztalataimról.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Közben egyik olvasóm tanácsára vettem kilós csomagolású mustármagot - így olcsóbb és gazdaságosabb.


10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Kati! Remélem, lesz kitartásom, ilyen dolgokban szokott lenni. :)

      Törlés
  2. Meggondolandó, mert kitartást igényel. Csak az apró magvakkal az epe műtéten átesetteknél vigyázni kell. Ha ledaráljuk, talán ugyanaz lenne a hatása? Akkor én is elkezdeném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olgis, a kitartásommal nincs baj. Nem tudom, hogy ledarálva a tisztító hatása mekkora, mert itt a tisztító jelleg a magvak alakjából adódik, hogy végigsúrolják a bélzet oldalát belülről. Ledarálva is hasznos egyébként a mustármag, könnyebben felszívódnak a szervezetre hasznos anyagai. Én az ízét is szeretem, meg a mustárcsírát is szeretem.

      Törlés
  3. Talán ki kéne próbálni, sikerül e lenyelni egy nagy kanálnyi magot :) Mindenesetre hasznosnak tűnik tenni egy kísérletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, nekem sikerül lenyelni, biztosan másnak is. Szerintem is megér egy próbát.

      Törlés
  4. Hallottam már erről a kúráról, de még nem próbáltam, pedig nagyon hasznosnak tűnik. :) Kíváncsian várom majd a beszámolódat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, én is kíváncsian várom, milyen hatása lesz.

      Törlés
  5. Bocs, egy kérdés: egy zacskó hány kanálnyi? Egy nap - egy zacskó?
    Zizu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy 25 grammos zacskó 4 kanál mag. most ilyenek vannak itthon, de biztrosan kapok nagyobb kiszerelésben is, majd reformboltban keresem.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...