Összes oldalmegjelenítés

2014. február 3., hétfő

Hároméves a blogom

Nyeremény felajánlás
Már 3 éve, hogy megszületett az első blogbejegyzésem.
A formatorták iránti nagyfokú érdeklődés - mondhatni "függés" - ösztönzött blogírásra, hogy megörökítsem azt a tanulási folyamatot, amelyet  a formatorta készítés jelentett, meg egyúttal a számítógép kezelés.
A tortafüggésem mára lényegesen alábbhagyott olyan szempontból, hogy már nem szeretnék minden megcsodált különleges tortát magam is elkészíteni, vagy élethű virágokat, növényeket alkotni cukorból.
Alkalmam volt részt venni néhány "tortás" rendezvényen, ahol bepillanthattam a kulisszák mögé, hogy hogyan is készül egy-egy torta műremek. Különböző technikákat és technikai felszereléseket ismerhettem meg, amelyek bizony idő és pénzigényes dolgok. Én az idővel állandóan hadilábon állok, a pénzt pedig másra szánom.  Évente 8-10 tortához nem éri meg ilyen nagy beruházás, ráadásul nem mindenki szereti a családban a fondant burkolatot. Nekünk linzerkiszúróval meg késsel  formázott tortadísz is megfelel. És a hagyományos tortákra van igény a családban, meg süteményekre, kelt tésztákra. Egyébként azt tapasztaltam, hogy a blogom olvasói jobban szeretik az olyan desszerteket, amit bármelyik  háziasszony el tud készíteni.
Megesik, hogy kapok visszajelzéseket némely mutatósabb süteményemről, vagy képeket arról, milyen lett a receptem alapján sütött sütemény másoknak.
Rendszeresen részt veszek az olyan blogjátékokban mint a SAD, vagy a Blogkóstoló. Ezek tét nélküli játékok, amelyek nem a versengésről szólnak, csupán megmutatjuk egymásnak (meg a világnak) hogy mit tudunk.
Idönként receptversenyekre is be szoktam nevezni, nyertem már néhány apróságot, épp a minap kaptam kézhez a Meskasüti nyereményjátékán  nyert kézzel készített ajándékokat, melyeket itt is megköszönök.
Textil bevásárlószatyor, színes linzer, ékszer
Nem készítettem statisztikát, de elégedett vagyok a bejegyzéseim számával és a blogom látogatottságával is.Érdekes, hogy nyáron több olvasóm van, de valószínűleg a  befőzőautomata  rovatom miatt van így. 
A világ minden szegletéből jönnek olvasók. Sokszor elcsodálkozom, hogy Vietnamból, Kínából, Japánból vagy Kuala Lumpurból ugyan hogy találnak rám, dehát az internet világában nincs lehetetlen.
Mégis legjobban azoknak az olvasóimnak örülök, akik megjegyzéseket is fűznek a bejegyzéseimhez.
Némelyekkel már addig-addig  "beszélgettünk", hogy sikerült összehozni egy találkozót, és "élőben" is megismerkednünk. Olyan jól éreztük magunkat együtt, hogy már szervezzük az újabb bloggertalálkozót.
Blogolásom "hozadéka" az is, hogy már többször megszólítottak az utcán - ismerősök és ismeretlenek - hogy megdícsérjék valamelyik tortámat, vagy rákérdezzenek valamilyen süteményes praktikára.
Egyszer valaki azt kérdezte tőlem, hogy mennyit lehet egy ilyen bloggal keresni?
Elcsodálkozott, mikor megtudta, hogy ezért sehonnan nem kapok pénzt.
- Akkor mért csinálom???
 - Mert szeretek sütni, szeretem leírni a készítés mikéntjét, szeretem, ha receptekkel, ötletekkel segíthetek másoknak, szeretem a többi gasztrobloggerrel megbeszélni a tapasztalataimat, szeretem, hogy mások kíváncsiak a blogomra...stb.
És ezért a blogért az enyém a dicsőség!
(Azt hiszem, szómenésem van.)
Az internet kezelése elég nehezen megy, elfelejtem a régen használt technikai megoldásokat. Most sem működik minden az oldalsávban, a Pinterest logót se sikerült kiraknom, vagy az összes oldalmegjelenítést.. Nem tudom megváltoztatni a fejlécemet, de legalább jobban idetalál, aki ezt megszokta.
Tehát bizonyos hiányosságokkal kezdem a blogom negyedik évét.
Nemcsak a követőimnek meg a facebook oldalam követőinek, de mindenkinek köszönöm az eddigi kitartást, hogy mindig van elég érdeklődő aki olvas, esetleg hozzá is szól.
Továbbra is szívesen látok mindig minden látogatót!
Én nem tudok olyan blogszülinapi feladványt adni, hogy  valamit süssetek a blogomról,és a jelentkezők között sorsolok - nem tudnám kivitelezni (ezért nem jelentkezem soha SAD vagy Blogkóstoló háziasszonyának.
De az ünnepi alkalomból a képen látható 3 db 15 centi átmérőjű kalocsai terítőt kisorsolom a jelentkezők között. Mindhárom terítőt egy személy nyeri. A bejegyzés alatt várom bárki jelentkézét, aki szeretné a terítőket - nem feltétel, hogy blogja legyen.
Határidő 2 hét - tehát 17-e éjfélig! - 18-án sorsolás, aztán csak le kell zárni és megcímezni a borítékot.
Puszi mindenkinek!  :)

69 megjegyzés:

  1. Puszillak Mariszom....Boldog blogszülinapot!!! Tetszik ez a kis visszatekintés, őszinte mint Te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm PiciJuci!
      Minden szépet és jót kívánok nektek szeretettel!

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedvesen írsz és én nagyon boldog blog szülinapot kívánok ezúton is! :) Remélem még nagyon sokáig lesz kitartásod az íráshoz! :)
    A terítőid gyönyörűek, nemes a felajánlás!
    Sok-sok blog szülinapot Neked, nekünk pedig még sok jó receptet Tőled!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erika! Jólesnek a kedves szavaid, és várom a találkozást!

      Törlés
  4. Boldog blogszülinapot! 3 év nem semmi idő, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Boldog Blogszülinapot:) Akkor mi egyidősök vagyunk, egy hónap eltéréssel:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Kati! Igen, nagyjából egyidősek vagyunk. A Te 3. blogszülinapod alkalmából készítettem a Hanklist, a finom szilvás kelt süteményt.

    VálaszTörlés
  7. Boldog Blog születésnapot! :) Remélem lesz egyszer rá lehetőség hogy személyesen is megismerjelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Millye!
      Találkozhatnánk február 23-án!

      Törlés
  8. Kitartást kívánok, és még sokáig találd örömöd a blogolásban :) Nagyon örülök, hogy már találkoztunk és fogunk is :)
    A terítőket én nem kérem, mert már birtoklok belőlük, nagy örömömre :)
    Maradj ilyen fitt és mosolygós még vagy 100 évig :) Puszillak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Janka, köszönöm a kedves sorokat és én is várom a találkozót!

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Köszönöm Mandala!
      Csodásak a kelttésztáid, a macaronnak pedig mestere vagy!

      Törlés
  10. Kedves Marisz! A blogodnak boldog blogszülinapot kívánok, Neked pedig jó egészséget, hogy még nagyon sokáig meg tudd velünk osztani a tapasztalataidat, és a sok-sok finomságot amit készítesz. Csodaszépek a terítők!!!

    VálaszTörlés
  11. Mindig szívesen jövök ide; a receptekért, a történetekért... Örülök, hogy blogodnak köszönhetően személyesen is megismertelek!
    Sok szeretettel gratulálok!
    (Ha én nyernék, légyszi sorsold ki még1x, hogy más is nyerhessen, mert az előző blogszülinapodon én voltam a szerencsés, és épp ilyen terítőket kaptam Tőled). Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm M@rti! Én is örülök a személyes ismeretségnek! :)
      A 2012-es sorsolás nyertese voltál Te, tavaly María volt a szerencsés.

      Törlés
  12. Marisz! :))))) Hát nagyon boldogságos blogszületésnapot neked! Nagyon kis kedveseket írtál, örülök hogy megismerhettelek! Remélem nemsokára személyesen is találkozunk! :) Szép hetet kívánok Neked! :)))
    Én sem szoktam nyereményjátékozni, ezek a terítőek nagyon gyönyörűek! Anyukámnak szülinapjára ilyesmi tortát fogok készíteni, remélem sikerül majd! Pusziiii Marisz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Juci, köszönöm a dícséretet! Remélem, jól sikerül az anyukádnak készítendő tortád!
      És várom a személyes találkozást! :)

      Törlés
  13. Boldog blogszületésnapot! Legyen még sok örömöd benne!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Marisz! Nagyon-nagyon sok örömet kívánok még sokáig a blogoláshoz és gratulálok a blogszülinaphoz. Szépen írtad le, ami a lényege ennek az egésznek.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon Boldog Blogszülinapot kívánok neked Marisz! Legyen még belőle sok!

    VálaszTörlés
  16. Kedves Marcsi, boldog harmadig blogszülinapot! Kívánok még nagyos-nagyon sok örömteli bejegyzést, sütést-főzést :-)
    A kis terítők csodaszépek!

    A blogtalálkozó mikor, lesz, amit tegnap írtál nekem ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin!
      a találkozó kiírása:Új helyszínen várunk szeretettel minden kedves bloggert egy jó hangulatú batyus buliba! Gyertek, ismerjük meg egymást személyesen is! A helyszín a hangulatos Lugas Vendéglő szintén Györgyi ajánlásával, a II. kerületi Szilágyi Erzsébet fasor 77. alatt! Belépő: egy pár falat finomság a saját kezed által. :)
      Február 23-án du. 13 órakor.

      Törlés
  17. Kedves Marisz!Szeretem a receptjeidet,rendszeresen visszajárok a blogodra.
    Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ibolya! Köszönöm a dicséretet! Mindig szívesen látlak!
      Ha Te is blogot kezdesz, légyszaves jelezd! :)

      Törlés
  18. Boldogságos blogszületésnapot kívánok, és még sok-sok gyertyát ama bizonyos virtuális tortára :-)))

    VálaszTörlés
  19. Boldog blogszülinapot kívánok! Teljék még sok örömed a blogolásban, és írj sok-sok új bejegyzést nekünk :)

    VálaszTörlés
  20. Már 3? Azta! :) Nagyon Boldog Blogot Neked, és remélem még jó sokáig kitartóan hozod a finomságokat! :)) Pusszancs! :)

    VálaszTörlés
  21. Marisz! Nagyon boldog blogszülinapot kívánok neked! Legyen még sok-sok örömöd a sütésben. Persze nekünk, olvasóidnak is csak jó ha sok új receptet hozol nekünk.

    VálaszTörlés
  22. Boldog blogszülinapot kívánok és még nagyon sokáig legyen kedved a blogodhoz ehhez jó egészséget kívánok ! Ilyen szép terítőt az elmúlt évben én már kaptam, amikor ránézek itthon a terítőre mindig rád gondolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nagyon köszönöm a kedves szavakat!

      Törlés
  23. Nagyon sokáig tartson ez a lendület a blogod vezetésében, hiszen sok embernek okozol vele örömöt, a receptjeid jobbnál jobbak, könnyed a stílusod, olvasmányosak a beírásaid. Boldog születésnapot kívánok szeretettel!!!!!!

    VálaszTörlés
  24. Örülök, hogy olvashatom a blogodat.Még sokáig legyen,és sok bejegyzéssel. Tőled, csak tanulni lehet.
    Jó ötletet adtál, az én blogom is nemsokára szülinapos lesz, követem a példádat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Olgis! Nagyon megtisztelő, hogy még Te is tanulsz tőlem!
      Én is sokat tanultam már tőled, és a többi bloggertárstól, amiért nagyon hálás vagyok.
      Ez az egyik lényege a blogírásnak, hogy "megbeszéljük" és egymás tapasztalatait felhasználjuk.
      Köszönöm a jókívánságokat! :)

      Törlés
  25. Boldog Szülinapot Kívánok! Pannika

    VálaszTörlés
  26. Kedves Pannika! Nagyon szépen köszönöm, és természetesen téged is felveszlek a "várólistára" ! :)

    VálaszTörlés
  27. Szervusz Morisz:-) Boldog szülinaapot kívánok:-))
    Szép, tartalmas blogodban barangoltam már sokszor.Bevallom ezt azt el is készitettem belőle a családom nagy örömére.Kérlek folytasd még sokáig a bejegyzéseket,hogy látogatóid kedvet kapjanak a finomságaid meg kóstolásához.

    VálaszTörlés
  28. Kedves Névtelen - Marcsi Navratil ! Beírom a neved és Te is listán vagy.
    Köszönöm a jókívánságokat! Örülök, hogy tudtál a receptjeim közül választani, és a Te ügyességedet dícséri, ha jól sikerült.

    VálaszTörlés
  29. Boldog Szülinapot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Névtelen. Ha valami módon azonosítod magad, Te is részt veszel a sorsoláson! :)

      Törlés
  30. Boldog blogszülinapot! :) Kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blogolásban és örvendeztess meg minket további jó kis receptekkel! :)

    VálaszTörlés
  31. Gratulálok a 3 évhez, és további jó erőt, egészséget kívánok a finomságok elkészítéséhez! Gyönyörűek a terítők, biztos nagyon boldog lesz a szerencsés nyertes!

    VálaszTörlés
  32. Köszönöm Konyhavirtuóz! Akár Te is lehetsz a szerencsés! :)

    VálaszTörlés
  33. Jól megkéstem, de azért én is szeretnék boldog blogszülinapot kívánni! Remélem még sokáig örömöd leled a blogírásban, és számos finom receptet osztasz meg velünk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Okki! A jókívánság mindig érvényes, a sorsolást meg nem késted le! :)

      Törlés
  34. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok és további sok-sok finomságot! :-)
    Anyukám is féltve őriz ilyen csodás terítőket. Sajnos már nem él a néni, aki készítette.

    VálaszTörlés
  35. Kedves Marisz !
    Boldog blogszülinapot kívánok Neked! - és további sok sikert a blogodhoz.
    A terítők pedig gyönyörűek, igazi kincsek :)

    VálaszTörlés
  36. Kedves Marisz !
    Én is kívánok Neked boldog blogszülinapot! Remélem még sok szép és finom receptet fogsz megosztani velünk.
    A terítők pedig nagyon szépek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...