Összes oldalmegjelenítés

2014. január 26., vasárnap

Ismerjük meg egymást újra!



Valamikor 2-3 éve a Blogdíjak adományozása volt a divat bloggerkörökben. Aztán egy idő után valahogy "terhessé" vált a különböző blogokon kutakodni, tanulmányozni, hogy szerintünk ki mivel érdemelte ki, hogy díjat kapjon tőlünk. Különben is, mostanában a facebookon "zajlik az élet", ahol jóformán mindenki fenn van, ismerősnek jelölve, vagy a különféle csoportokba tömörülve ott vagyunk mind egy helyen.
A blogélet pedig szinte "elsatnyult".
Ilyesmi meggondolásból indította Szera ezt a játékot, melynek szabályai hasonlóak a díjátadós játékéhoz.
Játék menete:
1. Linkeld be azt a személyt a blogodba, aki megjelölt.

2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.

3. Jelölj ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.

4. Értesítsd a kijelölt személyeket egy hozzászólásban a blogjukon.

Engem  Mrita, az Enni élvezet, vagy kaland csupán, blog írója jelölt. Érdekes a blogja, érdemes benézni hozzá. köszönöm Ritának, hogy engem (is) választott!


A 7 dolog magamról:
1.  Már kevésbé vagyok tortafüggő, mint a blogom indításakor. Kevesebb formatortát készítek, inkább csodálom mások tortakölteményeit.
2.  Amióta netezek, rájöttem, hogy az internet legalább akkora "átok", mint amekkora "áldás" az életemben. Csodálatos dolog, hogy 2 perc alatt meg tudom nézni az áramszolgáltató ügyfélfogadási idejét, vagy hogy mit ajánl Gyuri bácsi a szemölcsre, de magában rejti azt a csapdát, hogy számtalan kínálatával eltereli az ember figyelmét, és hajlamossá tesz olyan dolgok olvasására is, amelyek valójában nem is érdekelnek.
3.  Már keresztrejtvényt is a neten fejtek.
4.  Nincs kedvem elmenni a farsangi bálba, azt hiszem, öregszem!
5.  Nem vagyok elég kitartó, a jógagyakorlataimat ilyenkor télen mindig elkezdem, aztán tavasszal mindig abbahagyom.
6.  Teljesen leszoktam a szabás-varrásról, kötésről, horgolásról.
7.  Egy idő óta nem szeretek tévét nézni, ha rajtam múlna még híradót se néznék.

Akiket én választottam, a következők:

Janka, a "CSak, mert szeretm" blog írója

Hankka

Hajni és Zoli  a Sarokkonyhából

Olgis a tevékeny bloggeranyó

Mónika a bibimóni receptjei blog írója

Chef Viki a Házias konyha írója

Katalin a Katalin konyhája blog írója.

Kicsit elidőztem a felsorolt blogokban, ajánlom másoknak is, érdemes mindőjüknél nézelődni.
Remélem, elfogadják  játékfelkérést, és velem együtt nosztalgiáznak kicsit!  :)

22 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Képzeld Pinkóci, ez a szebbik oldalam. :)

      Törlés
  2. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám :) A tévét én se nézem. Amióta blogolok semmi másra nincs időm. Teljesen megértelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem Janka, a blogolás még hagyján, az hobbi. Szerintem a facebook vesz el több időt...

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy rám gondoltál. Én sem vagyok TV néző :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a meghívást, próbálok eleget tenni neki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, már olvastam a játékról a bejegyzésedet és megcsodáltam a gyönyörű orchideáidat.

      Törlés
  5. Köszönöm a meghívást, köszönöm hogy gondoltál rám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen gondolok rád és szívesen járok hozzád Mónika!

      Törlés
  6. Örülök, hogy játszottál és így többet tudtam meg Rólad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a lehetőséget, Rita!

      Törlés
  7. Köszönöm én is a meghívást, jó egy kicsit többet megtudni egymásról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, én köszönöm, hogy elfogadtad!

      Törlés
  8. Marisz, milyen jó, hogy megint megtudtunk valamit rólad! Ha másra nem is, de kapcsolatot tartani azokkal, akik messze élnek tőlünk, kiváló az internet :D Tv-t én sem nézek, mert évek óta nincs készülékünk. A varrást, horgolást vsizont ne hagyd abba! Engem még a mamám tanított, és nem csak ő, de a közös kötögetésünk is nagyon hiányzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tejszínhab! A Tv-t én is legszívesebben kidobnám, pedig 20 éve éppen én vettem minden helyiségbe 1-1 készüléket.
      De idővel változunk, ma már zavar, persze, lehet, hogy közrejátszik benne, hogy az interneten is mindenféle elénk tolakodik, így akarva-akaratlan rengeteg (felesleges) információhoz jutunk.
      A kézimunkához már nincs türelmem. Már nehezebbek a kezeim is, a szemeimet pedig tönkretette a számítógép.
      Te még fiatal vagy, kötögessél csak, és képzeld, hogy a mamád is ott ül melletted...

      Törlés
  9. :) En is hozzad iranyitottam az embereket
    cheffeleseg.blogspot.it

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...