Összes oldalmegjelenítés

2013. december 18., szerda

Bloggerkarácsony

Chef Tünde ajándékai

A  Bloggerkarácsony Dina ötlete volt. Ez egy játék, melyben önként jelentkező gasztrobloggerek meglepetés ajándékot küldenek egymásnak, vagyis mindenki a neki kisorsolt párjának.
Egy kicsit blogkóstoló másképp, mert van, aki  tesz az általa küldött csomagba valami saját készítésű gasztroajándékot (is).
Ország-világnak jelentem, ma megkaptam  ChefTündér ajándékát!
Tünde, a blog írója Pécsen élő fiatalasszony, aki már 12 éves kora óta főz, de az utóbbi időben "terápiás gyakorlatként"  süt is. Közel három éve  pedig e tevékenységeiről blogot is ír. Eddig nemigen ismertem a blogját, most kezdtem el nála nézelődni, amint kiderült, hogy ő a kisorsolt párom. Érdemes nála szemlélődni, mert a maga által gyúrt házi tésztával készült finom levesektől kezdve a változatos húsételeken át a kelt tészták, torták vagy a töklekvár és más ételféleségek  bejegyzései mellett számos anekdota van a Kismamijáról (aki valójában a nagymamája volt), a Zuramról (az Ő férje) és a Királyfiról (aki Kishercegként is ismeretes, ő Tünde kisfia).
Tünde munkája miatt  most nem tudott saját készítésű gasztroajándékot adni, de annyi konyhában használatos dolgot rakott a dobozba, hogy az már túlzás.
Volt benne vágódeszka, tejhabosító, szilikon kenő ecset kettő is, sütikiszúró és muffinpapírok, összehajtogatott textil bevásárlótáska, karácsonyi papírszalvéta, aszalt vörösáfonya és gojibogyó, jó minőségű étcsokoládé...remélem, nem hagytam ki semmit.
Ej, Tünde! Fele is elég lett volna!
És egy nagyon kedves levelet is mellékelt, melyben az egész családomnak meghitt, boldog karácsonyt kíván.
Kedves Tünde! Mi ugyanezt kívánjuk nektek, és nagyon köszönöm ezt az odafigyeléssel, szinte személyre szabottan összeállított hasznos  ajándék csomagot! 
Bizonyára sokszor eszembe jutsz majd, a tárgyak használatakor.
Dinának pedig köszönet  a játék ötletéért és levezényléséért.
xxxxxxxxx

Ugyanezen játékban én Markának, a Marka boszikonyhája blog írójának küldtem ajándékot Régi ismeretség, legalábbis részemről, ebben a "konyhában" gyakran megfordulok.
A már előbb posztolt azonnal puha mézes aprósüteményekből, a mentás és aszalt szilvás bonbonokból csomagoltam. Kalocsai csipkét, őrölt paprikát hímzett zsákocskában, a tahinit pedig frissen, a feladás előtt egy órával készítettem el.
A feladással volt némi problémám, meg azzal, hogy egy hétig bolyongott valahol a csomag, mire a címzetthez ért. Nekem a postán azt mondták, hogy a 11-én délután feladott csomagot 13-án kiszállítják. De csak 17-én,  eléggé viharvert állapotban kapta meg Marka. Erre most kap tőlem egy fekete pontot a posta.  A tahinit javasoltam azonnal kidobni. 
A mézessüti eltöredezett a szállítás közben
Marka azért örült a küldeménynek, és bizonygatta, hogy az útközben szerzett szépséghibák a finomságból nem vonnak le. Örülök neki.
A közmondás szerint "Jobb adni, mint kapni".
Nem tudom. Nekem most mindkettő nagyon jólesett!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis ajándékokat adtál és kaptál :) Boldog Karácsonyt kívánok neked és szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Tejszínhab! viszont kívánok nektek is áldott, békés ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ajándékokat kaptál és adtál :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katalin! Én is így gondolom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...