Összes oldalmegjelenítés

2013. október 1., kedd

Bloggertalálkozó - 2013. szeptember 29.

Tortafüggő Marisz, Sass Era, Sherpa, Dina, Pici Juci, Pixi

Kalocsai Edina és Janka  szervezte a találkozót. (Az előzőnek is ők voltak a szervezői.) Ahogy lenni szokott, előszőr sok jelentkező volt, aztán ez is, az is lemorzsolódott, végül alig néhányan maradtunk.
Nagykovácsiban gyűltünk össze heten: az Életinfo,  Sherpa konyhája,  Dina világa,  Picijuci cukrászdája, Jépatojta van,  Csak, mert szeretem..., és én, a Tortafüggő Marisz blog írója. A felsorolt blogok némelyike vegyes, tehát ételek is vannak rajtuk, mások csak süteményekkel, tortákkal foglalkoznak. Csak a linkre kell kattintani, hogy kiderüljön, melyik mit tartalmaz. Érdemes!
Talán a kezdő képen is látszik valami a csodálatos környezetből, ahol Janka jóvoltából helyet kaptunk a találkozóhoz. Egy rendezvényházban voltunk, a fotó ennek a parkjában készült.
A résztvevők közül néhányan már ismerték egymást, akik nem, azok gyanúsan nézegetve  próbálták kitalálni, ki kicsoda lehet?
- Nahát, azt hittem, Te alacsonyabb vagy...!  
Jé, levágattad a hajad, hiszen a képen hosszú a  frizurád!
- Te nem szőke vagy? (A kérdés kizárólag a hajszínre vonatkozott, mert egyéb vonatkozásban nem volt köztünk szőke.)
Valahogy így indult az ismerkedés.  
Aztán lázas pakolás kezdődött, hiszen ez amolyan valós blogkóstoló is volt. 
A teraszon egy asztalra kirakta mindenki amit hozott, hogy mielőtt elkezjük a kóstolást, lefotózzuk a kínálatot.
Gyűlnek a finomságok meg a fotózók
Torta is van

Dina szmájli sütijei
A húsos rétest Erika sütötte
Pixi kekszei és muffinjai
Janka padlizsánkrémje

Picijuci csokikenyere vörösboros szilvaöntettel

                                                                     
Szilvabőr tőlem

Sherpa mesés háromszögei
Mangalicaszalámi, almaital és szilvapálinka....
Nem is sorolom fel egyesével az egész kínálatot. Volt bőségesen sós is, édes is, ital is. A vendéglátó Janka is kínált még üdítő italokat, ásványvizet és habos kávét. Szóval dőzsöltünk.
Én például a 4-5 szelet padlizsánkrémes kenyér után az összes édes süteményt végigkóstoltam. (Nagyon finom volt minden, vállveregetés jár az összes bloggerinának!) Ami véletlenül kimaradt, abból vittem haza. Mert ennyi mindent nem bírtunk megenni, így aztán a maradékot szétosztottuk. Janka hagymás pogácsáit másnap akartam megkóstolni, de addigra már valamelyik családtagom megelőzött. Sebaj, majd egyszer én is megsütöm.
A diópálikát pedig ahogy vittem,  úgy hazahoztam. Aki nem vezetett, az se ivott, akár antialkoholista összejövetel is lehetett volna.
Nagyon kellemesen elbeszélgettünk.
Hogy miről?
A családról, gyerekekről, állatokról - Janka macskái az ételek látványától sem voltak tolakodóak, erről mindenkinek eszébe jutott a saját háziállata, - növényekről - a park egynyári, évelő és dézsás trópusi növényei újabb témát adtak, -  és természetesen miről még?
Sütésről, főzésről, tortadíszítésről...
Az idő pedig úgy elrohant, hogy észre se vettük, és már bealkonyodott.
Búcsúzni már gyorsan kellett, és mivel utolsónak érkeztem, utolsónak is távoztam (a fiam kicsit sokára ért ki értem).
Mindannyian jól éreztük magunkat. És bár minden résztvevő blogját ismertem már, nagyon örülök, hogy ezentúl embert is tudok a bloghoz társdítani.
Edinát köszönet illeti a szervezkedésért, Jankának pedig külön köszönet jár, hogy biztosította a helyet!
És lesz következő is!
Hogy mért van szükség az ilyen találkozókra?
Azért, hogy ha már az internet, a blog jóvoltából egymáshoz sodródtunk, időnként üljünk le, és testközelből beszélgessünk családról, gyerekekről, sütésről, főzésről, tortadíszítésről...
Néha én is fotóztam

23 megjegyzés:

  1. Itt voltatok a szomszédban és én nem is tudtam róla? Óóóó hogy én miről maradtam le :( legközelebb szívesen csatlakoznék hozzátok! :) Szuper lehetett a tali! Finomságokat készítettetek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Millye, mi is nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtál róla! Pedig 3 facebookos csoprtban is meg volt hirdetve augusztus óta.
      Novemberben lesz a következő, majd külön szóluk!

      Törlés
  2. Remélem a következőn ott lehetek én is :-)

    VálaszTörlés
  3. Szuper volt, nagyon örültem, hogy ott lehettem, Mariszom, te is alaposan elkényeztettél minket! :) Durranásig ettük magunkat, és tele vagyunk sztorikkal, élményekkel, fantasztikus volt. :) Nekem még mindig az egyik utolsó beszélgetés okozta a legnagyobb döbbenetet, mikor mondtad, hogy volt kis befőznivalód, mire rákérdeztünk, hogy mekkora a telketek, azt válaszoltad, 40 hektár... Azóta is néha emlegetem, 40 hektár, te jó ég! :D Csodálom és tisztelem azt a végtelen energiát, ami sugárzik belőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dina, ha nem mondtam volna, a 40 hektárt nem én kapálom kézi kapával, de azért megvan vele a munka! :) Mint őstermelők vállalkozunk. Főleg takarmánynövényeket termesztünk az állatainknak. A kiskertem csak 200 négyszögöl, amit igyekszem a holdnaptár figyelembe vételével művelni.

      Törlés
  4. Marisz!

    Boldogan olvastam a találkozós beszámolódat,örülök,hogy erre is szakítotok időt,nagyon sokra értékelek mindent amit itt leírtál,még sok ilyen élményben legyen részetek!Üdv és millió puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat, Rozi! Ha van rá lehetőséged, téged is szívesen látunk egy bloggertalálkozón! :)

      Törlés
  5. Marisz, köszi ezt a remek összefoglalót ! Nagyon örülök, hogy végre személyesen is megismertelek és annak is, hogy jól érezted magad. Egy igazi energiabomba vagy, tele élettel, jókedvvel. A hallottak alapján nem is értem mikor van időd írni. Köszönet a rengeteg finomságért amivel elkényeztettél minket, az ajándékodról már nem is beszélve. Teljesen meghatottál :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Janka, Sherpa is írt beszámolót a találkozóról - frappánsan, röviden, lényegretörően.
      Én sajnos bőbeszédűbb vagyok mindig, de örülök, ha végigolvassátok a mondandómat.
      Én is megköszönöm, hogy ilyen remek helyen biztosítottad a találkozót. Örülök, hogy megismerhettelek benneteket! :)

      Törlés
  6. De kár, hogy nem lehettem ott ( a hétvégén költözködtünk és éjfélig volt mi csinálni). Remélem mihamarabb szerveztek egy újabb talit, és végre én is személyesen megismerhetlek titeket - s akkor talán ti is megbizonyosodtok, hogy nem egy piros virágos minitorta vagyok, mint a képen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhab, tényleg kár, hogy nem tudtál jönni! No, majd legközelebb!
      Mostmár tényleg kíváncsi vagyok, mert amíg nem látlak, csak egy piros virágos minitortának tudlak elképzelni...:)

      Törlés
  7. Nagyon jó kis találkozó lehetett, ismerkedéssel és sok-sok finomsággal! :) Én is szívesen megismerném a blogok mögött az írókat, remélem, egyszer lesz lehetőségem részt venni egy ilyen nagyon kellemes rendezvényen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, a legközelebbi összejövetelre szeretettel várunk!

      Törlés
  8. Szuper összefoglalót írtál, így picit én is ott lehettem:) Szeretem én is igazi emberekhez társítani a blogokat, szívesen megismernélek titeket, de talán egyszer majd pont jókor megyek haza:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Trollanyu! Legközelebb ha Magyarországra jössz, írd meg pár héttel előbb, és úgy hozzuk össze a találkozó időpontját!

      Törlés
  9. Fantasztikusak vagytok!!!! A virtuális ismeretség átformálódott valóság-barátságokká! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, a következő találkozóra gyere el, hogy veled is megtörténhessen, hogy a virtuális valósággá válik! :)

      Törlés
    2. Ha tudok menni, szívesen találkoznék Veletek! :) Szólj előre, ha lesz újabb lehetőség rá :)

      Törlés
    3. Jaj, csak el ne felejtsem! Szívesen találkoznánk mi is veled!

      Törlés
  10. Nagyon jó lehetett megismerkednetek. Egészen más személyesen beszélgetni hiába írnám hogy szívesen résztvennék én is egy ilyen találkozón, elég nehezen mozdulok bármerre is. A képeket nézve is látszik hogy jó kis csapat jött össze!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nagyon jó hangulatban telt a találkozó! Bizony a személyes ismeretség másabb, mint a virtuális.
      Pedig veled is szívesen megismerkednénk "élőben"! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...