Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 4., vasárnap

Tiramisu golyók

Tiramisu golyók
És még mindig tiramisu - most golyónak elkészítve.
A receptet Gizinél láttam meg, és rögtön a tettek mezejére léptem, mert éppen látogatóba készültem és kellett valami finomság amit vihetek, ez pedig gyorsan megvan, sütni  se kell.
Minden hozzávaló volt itthon, én csak annyiban tértem el Giziétől, hogy a közepébe nem likőrbe áztatott vörösáfonyát, hanem magam készítette amaréna meggyet tettem.
Hozzávalók:
25 deka darált keksz
25 deka mascarpone
2-3 evőkanál porcukor
1 cs.vaníliás cukor
fél deci főtt feketekávé
4-5 evőkanál Amaretto likőr
amaréna meggy
Natúr kakaópor hempergetni

A kekszdarát meglocsoltam a kávéval, likőrrel, hozzáadtam minden belevalót (csak a porcukrot felejtettem ki) és a mascarponéval összegyúrtam. A masszából vizes kézzel diónyi golyócskákat formáltam, és mindegyik közepébe beledolgoztam egy szem lecsöpögtetett  amaréna meggyet. Belehempergettem egyesével a kakaóporba, majd bonbonpapírra raktam őket. Néhány órai hűtőben tartózkodás után összeértek az ízei és fogyaszhatóvá vált.
Felirat hozzáadása
Finom volt, és a kifelejtett cukor ellenére is nekem elég édes.
Gizi, köszönöm a receptet! :)

20 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az otlet.. En mostanaban tervezek tiramisu tortat sutni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gasztromanó, ezt is próbáld ki, ezt sütni se kell!

      Törlés
  2. Nagyon jó ötlet, most sajnálom, hogy nem tettem el amaréna meggyet, finom lehet vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, bármilyen meggyel, vagy aszalt gyümölccsel készíthető!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Millye, Gizié elsőbb a dícséret! :)

      Törlés
  4. Ezekbe én is szívesen beleharapnék :)

    VálaszTörlés
  5. Marisz ez fantasztikusan finom lehet! Köszi a receptet, vittem is:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen Böbe! Nekünk nagyon bejött, és akinek ajándékba vittem belőle néhány golyót, Ő is kérte a receptjét.

      Törlés
  6. Tiramisuból sosem elég:-) Én is viszem a receptet, köszönöm (ezt is)!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon tetszik! Szeretem a tiramisut, vittem én is a receptet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Okki, remélem, nektek is beválik!

      Törlés
  8. Nagyon örülök hogy elkészítetted, és külön köszönöm, hogy megemlítettel, és belinkeltél. A meggyel a közepén szerintem sokkal finomabb lehetett mint az áfonyával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a receptet Gizi! Majd áfonyával is kipróbálom, mert azt is szeretjük, de most meggy volt kéznél.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...