Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 28., szerda

Lezárult a Goldenblog 2013 verseny

Lezárult a Goldenblog 2013 verseny, és közzétették a végeredményt.
Nem tudom, ki nevezte be a blogomat a versenyre, de ha már így alakult, szavazásra kértem ismerőseimet, olvasó közönségemet. Valószínű, hogy többen eleget tettek a kérésemnek, hiszen az Életmód kategória 323 indulója közül az előkelő 65. helyet szereztem meg.
Itt bárki megtekintheti a teljes mezőnyt, én csak egy rám vonatkozó részletét másoltam ki:

60Időtetrisz
61A legjobb magyar éttermek
62Csippantom a retrót
63Kapanyél
64Napi boldogság
65Tortafüggő marisz
66Lexi.hu
67Minelli - minőségi időtöltés nőknek
68Galaktika
69Izraeli konyha
70Gazdagisztán
A néhány itt látható blog nevéből látni lehet, milyen vegyes témájú blogok versenyeztek egymással. Most néhányba közülük beleolvastam, találtam igen érdekes  olvasnivalókat. Szavaztam is minden kategóriában. Nehéz lehetett az összehasonlítás alapú rangsorolás.
Nagyon köszönöm mindenkinek aki az idejéből és energiájából áldozott erre, és szavazott a blogomra. 
Versenytársaimnak pedig gratulálok, akár hányadik helyet is érték el! A részvétel a fontos!

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...