Összes oldalmegjelenítés

2013. augusztus 26., hétfő

Hagymás kosárkák leveles tésztából

Hagymás kosárkák leveles tésztából

Most gyorsan aakartam valami sósat. Persze, hogy leveles tésztából készítettem!
Kosárkák hozzávalói:
1 csomag félkész leveles tészta (275 grammos)
Töltelékhez:
30 deka vöröshagyma
3 deka olívaolaj
1 deci tejföl
2 kisebb tojás
1 teáskanál liszt
só, őrölt bors, őrölt kömény

5 deka reszelt sajt a tetejére
Elkészítés:
A hagymát apróra vágjuk, majd az olívaolajon megpároljuk. ízlés szerint sózzuk, borsozzuk, őrölt köményt hozzáadjuk. Mikor a hagyma langyosra hűlt, hozzákeverjük a lisztet, tejfölt és a tjásokat.
A félkész levele tészta már kinyújtott állapotban van a csomagban, én még kicsit nyújtottam rajta, így  ki tudtam vágni belőle 12 darab 10 cm átmérőjű kört. Ezekkel a tésztakörökkel kibéleltem 12 szilikon muffinformát.
Kibéleltem tésztával a muffinformákat
Belekanalaztam a hagymás tölteléket. Alig lett elég, mivel nem ügyeltem rá, hogy egyformán osszam el. Kettőbe kevesebb töltelék jutott, ezért ezekbe még 1-1 karika füstölt házikolbászt is belecsipkedtem.
Kettőbe kolbász is került
Ráreszeltem a sajtot is, és 250 fokra előmelegített sütőbe toltam a tepsit, amelyen sütőpapíron sorakoztak a muffinformákban a kosárkáim. Alsó-felső lángon 40 percig sütöttem.
Kicsit hűltek és tálaltam is. Finom volt.
Megkóstoltam, finom volt!
A receptet Itt találtam. Persze nem éppen úgy csináltam, de köszönet jár az ötletért!


9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik.Ezt biztosan kipróbálom. Egy kis medvehagyma levelet is elbír ugye? Hogy egy kis zöld is legyen benne. Hűűűű... de kívánom. nemrég hasonlót készítettem, zöld fűszeres sajtkrémmel. Nem volt időm lefotózni az érkező családom előételként elfogyasztotta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is akartam bele kakukkfüvet, de esett az eső és nem volt kedvem kimenni a kertbe. Fűszerezni lehet kinek-kinek az ízlése szerint.

      Törlés
  2. Nagyon ötletes! Ügyes vagy nagyon! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem az ilyen apró, sós falatokat, összejöveteleken nagyon jó szolgálatot tesznek. Őrülten guszta, tuti kipróbálom! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki Dina, nagyon finomak voltak!

      Törlés
  4. Azért a kolbászos is nagyon fincsi lehetett! :) Ügyes vagy, jó kis sós finomságot készítettél! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...