Összes oldalmegjelenítés

2013. április 24., szerda

Nyuszi torta a Nyuszi csoportnak


Dorka unokám a szülinapi tortájával
Dorka unokám szombaton felhívott (persze még szülői segítséggel) és ötéves "nagylányhoz" méltóan megkért, hogy készítsek neki tortát a születésnapjára, mert szeretne vinni az óvodába. Természetes, hogy elvállaltam a tortakészítést.
Mikor megkérdeztem, hogy milyen legyen, azt is pontosan elmondta. Nyuszitortát kért csokoládészínű piskótával és csokoládé krémesen. És ne legyen fondant borítása, mert azt  ő nem szereti. Meg marcipán se legyen rajta kívülről, mert azt se szereti. Pontosan olyan legyen, mint amilyen húsvétkor volt, csak ne legyen mérges a nyuszi tekintete.
Ennyi. És ezt nagyon határozottan egyszuszra elmondta.
Vasárnap délután érdeklődött, hogy elkészült-e a tortája?
Mondtam, hogy még el sem kezdtem, hiszen csak keddre kell, hétfőn sütöm, hogy frissebb legyen.

Hétfőn este fürdés közben eszébe jutott, és azonnal felhívatott az anyukájával, hogy elkészült-e a torta?
Nyugodtan tudott éjjel aludni, hogy megtudta, már csak kis szépítés maradt reggelre.

A kétszer hat tojásból sütött kakaós vizes  piskótát főzött pudingos vajas, olvasztott tejcsokis krémmel töltöttem és vontam be. Gabonapehely golyókkal díszítettem körbe, gumicukorból
kapott szem-száj-orrot, a bajusza meg a fülei belseje tortadarával készültek. Méretre akkora lett, hogy nem találtam tálcát, amire ráfért volna, így egy gyúródeszkát vontam be alufóliával, arra került.
Az óvodában a Nyuszi csoport tagjai szájtátva csodálták Dorka tortáját, és nagyon örvendeztek neki.
Huszonheten vannak a csoportban,mindenkinek jutott, meg az óvónéniknek, dadus néniknek is.
Óriási sikere volt a tortának, nagyon finomnak találta mindenki, volt olyan gyerek, aki háromszor is kért belőle.

Estefelé ismét telefonált Dorka, és megköszönte a tortát, meg elmesélte milyen volt a szülinapi ünnepsége az oviban.
Én is örültem, hogy mindenki elégedett volt a tortával.
Nem egészen mindenki, mert nekem az arca most se tetszett. Valamiért a nyulakat nem tudom szépen ábrázolni, meg egyéb állatot se. De a gyerekeknek tetszett, és ez a fontos.
 

21 megjegyzés:

  1. Ez, aztán nem semmi!!! Szép munka volt Marisz, szerintem nagyon büszke volt ez a kis gyönyörűséges leányzó a nagymamájára :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Janka, igen, dicsekedett vele, milyen finom tortát készített a nagymamája.

      Törlés
  2. Kedves Marisz!
    Tortád csodás, mint mindig. A kisleány nemkülönben:)
    Kérlek, nézzél be hozzám, lenne valami a számodra!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik ám, kár, hogy a kóstolásról lemaradtam! :) Isten éltesse Dorkát erőben, egészségben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, köszönöm. Nekem se jutott kóstoló, de hallomásból tudom, hogy nagyon finom volt!

      Törlés
  4. Nagyon aranyos lett a torta! Az Unokád nemkülönben! A tortarendelést végigmosolyogtam, határozott Leányzó:-) Isten éltesse sokáig!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tündéri a kis Dorka és a nyusz tökéletes:) Te meg a Szupernagyi vagy:) Boldog szülinapot a kis unokádnak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Trollanyu! Nagyon igyekszem szupernagyivá válni.

      Törlés
  6. Most egyszerre válaszolok mindenkinek:
    Köszönöm a dicséreteket! Büszke volt rám az unokám, mert szép is, finom is volt a Nyuszi csoport nyuszi tortája, ezért Ő is úszott a dicsőségben. Én is boldog voltam, mert több embernek sikerült egy kellemes élményt szerezni, az unokám pedig megtapasztalhatta, hogy mindig számíthat rám.
    Köszönjük a születésnapi köszöntést!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes a Dorka kis unokád :) Boldog születésnapot neki! Fantasztikus nagyi vagy aki lesed a családod minden kívánságát és fantasztikus finomságokat alkotsz :) Helyes nyuszit sütöttél :)

      Törlés
  8. Jaj de aranyos volt a kis megrendelő,jót derültem rajta,szépen megcsináltad,pontosan ahogy rendelte,és nem is volt mérges a nyuszi:)))

    Isten éltesse,és Téged is,hogy a jövő évi rendelést is tudd megcsinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rozi, köszönöm a dicséreteket és a jókívánságokat!

      Törlés
  9. Csodás és hatalmas nyulat gyártottál, na meg kedveset! :) Gratulálok a szépséges és okos unokádhoz, aki már ilyen jól tud tortarendelést leadni!!

    VálaszTörlés
  10. A mindenit, micsoda nyuszi! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű lett a nyuszis torta Marisz! Boldog szülinapot Dorkának utólag is. Dóra vagy Dorottya a neve? Az Én nagylányom Dóra. :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...