Összes oldalmegjelenítés

2013. március 31., vasárnap

Nyuszi torta


      
Nyuszi torta


"Nyuszi fülét hegyezi
Nagy bajuszát pödöri
Répát eszik rop-rop-rop
Nagyot ugrik, hopp,hopp,hopp!"

Minden húsvétkor eszünk nyulat. No nem nyúlhúst, mert azt nem szeretjük - vagy ki tudja, lehet, hogy csak nem szoktuk - de torta formájában asztalra kerül. Tavaly  répatorta volt nyuszis jelmezben.
Idén teljesen Kiskukta nyuszi tortáját másoltam le szinte egy az egyben. Két tojásos kakaós olajos piskótát sütöttem két 18 cm-es tortakarikában. Lapjában elvágva csokipudinggal főzött vajaskrémmel megtöltöttem őket, majd a Kiskukta oldalán látható módon az egyik megtöltött karikát felszabva kialakítottam a füleket meg a csokornyakkendőt. A maradék krémmel kívülről bevontam, majd olvasztott csokival megrajzoltam az arcot és a nyakkendőt.
A kislányoknak (unokáimnak) nagyon tetszett a nyuszi torta (pedig szerintem az arca eléggé kretén lett).
Miután kigyönyörködtük benne magunkat megvágtuk és ízre is nagyon finomnak bizonyult. Talán Dorka unokám evett belőle legtöbbet. 
Köszönöm Kiskuktának a receptet! Nagyon megörültem neki, mert egyszerűen, gyorsan nem szokványos ünnepi tortát tudtam kreálni. Nem volt túl nagy, majdnem mind elfogyott - öt felnőtt, két gyerek - de annyi épp maradt hogy az unokáimnak egy-egy szeletet tudjak csomagolni.
       



 És még egy gondolat: szeretettel köszöntöm olvasóimat az ünnep alkalmából.
A locsolókat pedig ajándékozzuk meg piros tojással!

Húsvéti  köszöntő

14 megjegyzés:

  1. De aranyos kis torta nyuszi!nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  2. NAgyon cuki tortát készítettél! kellemes Húsvéti Ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Millye, köszönöm! Viszont kívánjuk a jókívánságokat!

      Törlés
  3. Boldog nyuszi Ünnepet Nektek! Nagyon huncut nyuszit sütöttél! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Krisz, Nektek is!
      Nagy derültséget váltott ki a nyuszi "kretén pofija" a családtagokból, dehát ez most így sikerült. Talán nem kellett volna szemöldököt csinálni neki.

      Törlés
  4. Nagyon aranyos nyulat sütöttél!!!! Boldog ünnepeket kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Janka, köszönöm! Nektek is szép ünnepet kívánok!

      Törlés
  5. Nagyon szep lett. Biztos finom is. Kellemes unnepeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Manó! A Te nyuszi tortád is nagyon szép!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...