Összes oldalmegjelenítés

2013. február 25., hétfő

Sorsoltam!


Blogom  kétéves szülinapján  jelentkezőket vártam  A magyar úri család konyhája című szakácskönyv kisorsolására. Harmincegyen szívesen tulajdonosai lennének az ígért könyvnek.
Sajnos gondjaim voltak és vannak a gépemmel és a telefonommal is, így egy hét késéssel sorsoltam. De sajnos csak részben tudom fotókkal mutatni, mert az elég szép összegért megjavított gépeimet megint vihetem vissza a szervízbe, ugyanis rövid használat után ismét előjött a régi probléma: nem tudok fotókat feltölteni.
De már tovább nem akarom húzni az időt, a hiányzó fotót majd utólag pótolom - remélem, hogy ki tudják küszöbölni ezt a hibát.
Megtörtént a sorsolás, az alábbi jelentkezők közül.

Konyha-labor
Dina
Zsuzsi
Solyi
Tejszínhab
Judóca
Kovács Janka
Barbi
Gabriella
Linyah
Mági
Éva
Teller-cake
M@rti
Sütis néne
Marianna Beszteri
Olgis
Gizi
Váradi Zsolt
Kati
María
Katalin
Hankka
Melissina2
Chef Viki
Marika
Okki
Juci
Millye
Fanó
Csilla Andi

A neveket papírcetlikre írtam.
Minden nevet felírtam
 
Minden papírcetli összehajtva egy vázába került.
Innen húzott egy cetlit a barátnőm
 
A nyertes  María ! A Szeretek főzni blog tulajdonosa.

   Gratulálok Maríának, kérem, hogy a marisz57@gmail.com címre szíveskedjen megírni a postacímét.

13 megjegyzés:

  1. Úr Isten!! Még soha nem nyertem!! Micsoda meglepetés :D Köszönöm!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. María, nagyon örülök, hogy ilyen kellemes meglepetés ért!
      Hamarosan postázom!

      Törlés
  2. Szívből gratulálok a nyertesnek! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek! :) Biztos nagyon nagy hasznát veszi ennek a pompás ajándéknak :)

    VálaszTörlés
  4. Maria gratulálok! Mielőbbi gyógyulást a gépednek!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!!!

    VálaszTörlés
  6. Aa nyertes María nevében én köszönöm meg mindenki gratulációját.
    María átvette az ajándékát, és majd a blogjában posztolja is.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a gratulációt mindenkinek, Marisznak pedig még egyszer a csodás ajándékot!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...