Összes oldalmegjelenítés

2013. február 2., szombat

Muffinfánk reggelire

Muffinfánk 
Szeretek új recepteket kipróbálni. Főleg, ha ilyen gyors, egyszerű reggelire való süteményről  van szó, ezt nem lehetett kihagyni.
De a név megtévesztő, már az eredeti recepthez tartozó képen is láttam, hogy nem a klasszikus fánk várható, a hozzávalókat elolvasva pedig inkább a vékonypite, más elnevezésben tejespite muffinformában megsütve. Teljesen megegyeznek az összetevők más arányokkal.
Hozzávalók:
2 tojás
2,5 deci tej
2 evőkanál olvasztott vaj
fél teáskanál só
18 deka liszt

A tojásokat felvertem a sóval és a többi hozzávalót hozzáadva mindent jól összekevertem.
Palacsintatészta szerű és állagú masszát kaptam, melyet 12 szilikon muffinformába elosztottam.
A muffinformákat tepsibe téve a hideg sütőbe toltam és 200 fokosra beállítottam. Alsó-felső lánggal 25 percig sütöttem, majd a sütőt elzárva még 5 percig bent hagytam.
Latsia oldalán akadtam a receptre, és szerettem volna ezzel a süteménnyel kapcsolatbann kérdezni tőle, de ő mostanában nem aktív (remélem, nem adta fel a blogolást!), így kérdés nélkül tettem a hideg sütőbe a tepsit, bár voltak fenntartásaim, hogy ennyi idő alatt tényleg megsül-e?
Megsült.
Latsia porcukrot, vagy lekvárt javasol a fogyasztáshoz, de mi csak ezek nélkül ettük tea mellé.
Ízre is kellemesen sós volt, teljesen a vékonypite íze. Ketten reggelire el is fogyasztottuk. Megköszönöm Latsiának a receptet, mert nagyon gyorsan és könnyen elkészíthető, magamtól pedig nem jutott volna eszembe a vékonypite tésztájából muffint sütni.
Langyosan finom volt

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó :) gyors egyszerű és fini reggelinek való. Esetleg lehetne tenni bele egy kis sonkát?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...